همشهری آنلاین: پروفسور یحیی کمالی‌پور ٬رییس دپارتمان ارتباطات و هنرهای زیبای دانشگاه پوردو به مناسبت آغاز رسمی مراحل اجرایی سومین همایش روابط عمومی الکترونیک پیام داد.

متن کامل این پیام: پس از برگزاری موفقیت آمیزدو دوره همایش روابط عمومی الکترونیک در دو سال اخیر، بزودی شاهد برگزاری سومین همایش خواهیم بود. بدون شک تداوم و استقبال از برگزاری این همایش ها نه تنها امیدوار کننده بلکه نشان دهنده وقوف به اهمیت روزافزون روابط عمومی الکترونیک و یا سایبر در جامعه ارتباطاتی ایران است.

بدون تردید تحولات شگرفی که ناشی از پیشرفت‌های برق آسای تکنولوژی‌های ارتباطات رخ داده، ما را ناچار می‌سازد که آگاهانه شیوه‌های اطلاع رسانی نوین یا دیجیتال را جایگزین شیوه های سنتی کنیم. مسلما" گذر از روابط عمومی سنتی به روابط عمومی دیجیتال نیازمند آگاهی، آموزش، دور اندیشی، آینده نگری، نوآوری و استفاده بهینه از تکنولوژی‌های دیجیتال به خصوص اینترنت است. سومین همایش روابط عمومی الکترونیک گامی است مؤثر در راه شناخت چالش‌ها و فرصت‌های متعددی که تکنولوژی‌های دیجیتال برای ایجاد ارتباطات دوسویه و تعاملی فراهم کرده اند. امیدوارم که در فراهم کردن یک بستر مناسب برای تقویت و توسعه روابط عمومی الکترونیک و خدمت به مردم و کشور موفق باشید.

کد خبر 40651

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز