مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: زمان اجرای طرح ترافیک پایتخت به منظور رفاه حال روزه داران در طول ماه مبارک یک ساعت کاهش یافته و در ساعت ۱۸ به پایان می‌رسد.

طرح ترافیک

به گزارش ایرنا، سردار حسین رحیمی در نشست خبری برنامه‌های پلیس پایتخت برای ماه مبارک رمضان، اظهار داشت:‌ برهمین اساس زمان اجرای طرح ترافیک شهر تهران در طول ماه مبارک رمضان از 6 و 30 دقیقه صبح تا 18 عصر خواهد بود. وی افزود: این اقدام با هدف تامین رفاه و تسهیل تردد شهروندان در آستانه اذان مغرب انجام می‌شود.

وی در خصوص نحوه فعالیت مراکز پذیرایی و اغذیه فروشی‌های شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان نیز تصریح کرد: مراکز تهیه غذا و اغذیه فروشی‌های سطح شهر در طول روز مجاز به فعالیت نیستند که البته برخی از اغذیه‌ فروشی‌های مجاز و دارای پروانه کسب، می‌توانند نسبت به عرضه ساندویچ سرد(خارج از فروشگاه) اقدام کنند.

سردار رحیمی تاکید کرد: البته باید نوع بسته بندی مواد خوراکی عرضه شده در این اغذیه فورشی‌ها نیز به گونه‌ای باشد که محتوای آن مشخص نشود.

رئیس پلیس تهران بزرگ ادامه داد: فعالیت واحدهای صنفی پذیرایی نیز در ماه مبارک رمضان از اذان مغرب تا اذان صبح(افطار تا سحر) مجاز است و اغذیه فروشی‌ها نیز می‌توانند یک ساعت قبل از اذان مغرب با رعایت کامل شعائر اسلامی و جلوگیری از تظاهر به روزه‌خواری، فعالیت خود را آغاز کنند.

  • طرح افطار تا سحر سینماهای شهر تهران در ماه رمضان

سردار رحیمی در خصوص زمان فعالیت سینماهای شهر تهران در ایام ماه مبارک رمضان نیز گفت:‌ سینماها به جز شب‌های لیالی قدر می‌توانند از افطار تا سحر با رعایت ملزومات و مقررات نیروی انتظامی، میزبان عموم شهروندان باشند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به برخورد قانونی پلیس با در ملاعام، افزود: براساس هماهنگی انجام شده با مقامات قضایی، با کسانی که تظاهر به روزه خواری ‌کنند به صورت جدی و فاطع برخورد می‌شود.

کد خبر 405643

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha