سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسئول غرفه دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس آجا) از ارائه کتاب دکترین صحنه جنگ در نمایشگاه کتاب تهران خبر داد و گفت: این کتاب به منظور آشنایی با مفاهیم دکترین، جنگ، اصول بازدارندگی و تقدم صلح بر جنگ نگاشته شده است.

ارتش

سرهنگ ستاد محمدتقی پرتوی در حاشیه سی و یکمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوانندگان با مطالعه این کتاب با سلسله مراتب و سطوح مختلف دکترین، اصول دفاعی بودن، جهاد مقدس، تکلیفی(عمل به تکلیف)، مقابله به مثل، آمادگی دفاعی و مدل مفهومی تایید اندیشه اسلامی بر تدوین دکترین نظامی آشنا خواهند شد.

وی ادامه داد: دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش با 135 عنوان کتاب که 27 عنوان آن چاپ سال 96 است در نمایشگاه امسال شرکت کرده که کتاب های «تحلیل بر بحران سوریه»، «تروریسم در جنگ نیابتی»، «ژئوپلتتیک و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران»، «کاربرد سلاح های شیمیایی و جنگ رژیم بعثی صدام علیه ایران» و « دیپلمات ها چه گفتند؛ درباره علل جنگ تحمیلی و سیاست خارجی ایران و عراق» جزء پر فروش ترین و پر بازدیدترین کتاب های این غرفه بوده است.

سی‌ و یکمین نمایشگاه بین‌ المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن»، از 12 تا 22 اردیبهشت‌ماه در محل مصلای امام خمینی (ره) در حال برگزاری است.

کد خبر 404890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha