همشهری آنلاین: سرمربی استقلال با بیان اینکه قهرمانی در جام حذفی تمام شد اما موفقیت‌ها برای استقلال ادامه دارد گفت هواداران استقلال می‌توانند در آسیا به یک الگو تبدیل شوند.

وینفرد شفر

به گزارش فارس، وینفرد شفر در خصوص قهرمانی استقلال گفت: تیم ما قهرمان شده اما موفقیت‌ها تمام نشده است، شاید برخی بازیکنان خسته بودند اما بحث روانی و آماده سازی خیلی مهم است، من امروز به بازیکنانم نگفتم آنها تیم خوبی هستند ولی اگر آنها می باختند به استقلال باخته بودند و اتفاقی برای حریف نمی‌افتاد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما دو بازی مهم داریم و باید روی این دو بازی تمرکز کنیم، هواداران استقلال هم می‌توانند در آسیا الگو باشند. این بازی برای ما تمام شد و دیگر وقتی برای شادی نداریم. ما دوباره ذوب آهن را آنالیز می‌کنیم و باید ببینیم که بازی در کدام ورزشگاه انجام می‌شود، همه نفراتی که کنار تیم هستند برای موفقیت کار می‌کنند.

وی در خصوص تمدید قرارداد دو ساله اش با استقلال و رقم قرارداد ٨٠٠ هزار دلاری‌اش گفت: شما نفت، زعفران، خاویار و شایعات را با هم دارید! شایعات در ایران شماره یک است! در مورد شایعات از من سوال نکنید و ما کسانی را داریم در اطراف استقلال که از موفقیت استقلال خوشحال نیستند و در یک اتاق تاریک مشغول گریه هستند! این افراد مهم نیستند چون آنها نمی‌خواهند استقلال موفق باشد.

سرمربی تیم استقلال در خصوص دیدار با ذوب آهن گفت: اول بگویم از اینکه یک حریف ایرانی به ما خورده خوشحال نیستم، در اروپا فقط در مرحله آخر دو تیم از یک کشور به هم می‌خورند، این برای فوتبال در ایران خوب نیست. ای اف سی باید این سیستم را تغییر بدهد،اول باید از این مرحله صعود کنیم و من بازی به بازی فکر کنم.

وی در خصوص پست اینستاگرامی مهدی رحمتی بعد از بازی و اینکه از صداقت شفر صحبت کرده است گفت: گفته بودم اگر بازیکنان پشت سر شما نباشند شما موفق نمی‌شوید، اگر یادتان باشد شجاعیان را در یک بازی در دقیقه ٤٤ تعویض کردم اما در بازی بعد یکی از بهترین بازی‌های عمرش را انجام داد، من بازیکنی را بی‌دلیل تعویض نمی‌کنم ولی به او می‌گویم چرا تعویض شده است، هر شخصی مشکلی در مورد مادربزرگ و پدربزرگش و مشکل شخصی‌اش دارد می‌تواند با من صحبت کند، ما دو دروازه بان بسیار خوب داریم و قبل از بازی با ایرانجوان حرف زدیم که در بازی‌های حذفی رحمتی بازی کند.

شفر ادامه داد:حسینی در آن شرایط یک کارت زرد داشت و اگر کارت دیگری می‌گرفت محروم می‌شد و ما نمی‌توانیم یک دروازه بان را در بازی مهم بازی بدهیم آن هم در حالی که قبل از آن در شرایط بازی نباشد، ما در عمان دو مدافع جدید داشتیم و باید یک گلر با تجربه پشت سر آنها بازی می‌کرد، من بهترین گلر جهان اولیور کان را در تیمم داشتم، حسینی همه چیزهایی را برای عملکرد خوب لازم دارد، او دروازه بان جوانی است و فکر می‌کنم به خاطر مسائل فرهنگی است که جوان‌ها با بزرگترها صحبت کنند، گلر باید با مدافعانش صحبت کند و تیم را به نوعی کوچ کند. رحمتی یک گلر با تجربه است و خیلی به ما کمک می‌کند اما باور داشته باشید حسینی آینده خوبی دارد.

شفر در خصوص اینکه باشگاه بعد از ٢سال از وی چه خواسته است گفت: بعد از دو سال شاید بروم خانه!(با خنده) من یک هفته بود که در ایران بودم و به شما گفتم می‌خواهیم به سطح بالا برویم ولی شما باور نکردید. مسیر ما همیشه همین است.

وی تاکید کرد: حتی اگر یک سانت بالاتر برویم یک قدم بزرگ برداشته‌ایم. یادم است نه تنها مردم و بلکه خبرنگاران می‌گفتند استقلال نمی‌تواند بالاتر برود اما همان‌ها حالا می‌خواهند تیم بالاتر برود، مثلا وقتی سهرابیان برای ما بازی می‌کند این نشان دهنده شخصیت تیمی ما است.

شفر افزود: ما یکسری بازیکن داریم که قراردادشان با ما تمام می‌شود اما من می‌خواهم آنها بمانند، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره حالا باید کمک کنند، اگر می‌خواهیم بازیکنانی در سطح این بازیکنان جایگزین کنیم باید پول بیشتری پرداخت کنیم، همین حالا نزدیک ١٥ میلیون دلار به قیمت بازیکنان ما در سایت ترانفسر مارکت اضافه شده است، این‌ها همه برای ما و باشگاه سرمایه است.

وی در پایان گفت: امیدوارم باشگاه نه فقط برای شش ماه و هشت ماه دوست دارم بازیکنان بیشتر در تیم ما بمانند، امیدوارم این نفرات بمانند چون خیلی به تیم ما کمک می‌کنند.

کد خبر 404506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha