همشهری آنلاینن: وینفرد شفر با بیان اینکه تا به حال تیم همانند استقلال ندیده بودم گفت، می‌خواهیم با عبور موفقیت‌آمیز از این دو بازی به مرحله بعد صعود کنیم.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر در نشست خبری پیش از ديدار با ذوب‌آهن در ليگ قهرمانان آسيا، اظهار کرد: قبل از شروع مسابقه‌ها شاید خیلی‌ها شانسی برای ما قائل نبودند که به عنوان تیم نخست از گروهمان صعود کنیم. برای خیلی‌ها غافلگیر کننده است که ما در این مرحله حضور داریم.

او اضافه کرد: ما دو بازی دیگر در پیش داریم و می‌خواهیم با عبور موفقیت‌آمیز از این دو بازی به مرحله بعد صعود کنیم. همه کارهایی که در گذشته انجام دادیم و توانستیم به عنوان تیم نخست از گروه‌مان صعود کنیم و به عنوان قهرمانی جام حذفی و مقام سومی لیگ برتر برسیم، بسیار سخت بود. باور کنید من تا به حال تیمی همانند تیمی که در حال حاضر در اختیار دارم ندیده‌ام. این تیم هر روز و در تمام جلسات تمرین صددرصد تلاش‌شان را انجام داده‌اند. این یک پیغام برای مدیرعامل باشگاه است. من راجع به سیستم خوشحال نیستم چرا که در اولین مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا باید دو تیم ایرانی مقابل هم قرار بگیرند. وقتی در اروپا نگاه کنید، در مراحل بالاتر دو تیم از یک کشور مقابل هم قرار می‌گیرند. اتفاقی که در حال حاضر رخ داده نه برای ذوب آهن و نه برای استقلال خوشایند است.

سرمربی استقلال با بیان این که "این اتفاق حتی برای فوتبال ایران هم خوب نیست" گفت: ما اعتماد به نفس داریم و امیدوارم فردا بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و در بازی برگشت در تهران صعود کنیم.

شفر درباره وضعیت تیام برای حضور مقابل ذوب آهن اظهار کرد: شما از کجا می‌دانید که تیام به دیدار مقابل ذوب آهن نمی‌رسد. شما رسانه‌ها را می‌شناسید و ممکن است اخبار درست نباشد. تیام می‌آید و فردا بازی می‌کند. مصدومانی که از گذشته در تیم داشتیم یعنی محسن کریمی و پادوانی را در بازی فردا در اختیار نداریم. شما دیدید که پس از فینال جام حذفی در جشن قهرمانی بازیکنانی لباسی بر تن داشتند که از پادوانی حمایت کرده بودند.

سرمربی استقلال در ادامه افزود: بهترین حالت برای ما این است که توپی به مهاجمان ذوب آهن نرسد و از رسیدن پاس‌های آخر به آن‌ها جلوگیری کنیم. آن‌ها بازیکنان قد بلند و خوبی دارند و از ضربات کرنر به خوبی استفاده می‌کنند. نباید تا جایی که می‌توانیم به آن‌ها خطا و کرنر بدهیم چون آن‌ها سرزنان خوبی دارند. البته ما فرشید باقری را هم داریم که در نبردهای هوایی به خوبی ظاهر می‌شود.

شفر درباره ترکیب احتمالی استقلال در بازی فردا و این که کدام دروازه‌بان درون دروازه استقلال می‌ایستد، گفت: من باید راجع به این موضوع فکر کنم و شب بخوابم و فردا تصمیم بگیرم. خیلی‌ وقت‌ها فکری داشتم اما فردای آن ایده‌هایم عوض می‌شد. همان طور که در عمان دیدید مهدی رحمتی درون دروازه ایستاد اما مقابل العین، حسینی دروازه‌بان استقلال بود. باید با توجه به سبک بازی حریفمان عمل کنیم. ما دو تا از بهترین دروازه‌بانان ایران را در اختیار داریم.

او ادامه داد: هر دو تیم از تیم‌های خوب فوتبال ایران هستند. من بازی ذوب آهن مقابل تیم ازبکستانی را دیدم. بعد از ۱۰ دقیقه مطمئن شدم که ذوب آهن به مرحله بعد صعود می‌کند. من نمی‌توانم راجع به احساسم بگویم چون اگر احساس خوبی نداشته باشم بازیکنانم علیه من می‌شوند. اگر به صحبت‌های فرشید توجه کنید روحیه او همان چیزی است که من می‌خواهم. او برای پیروزی می‌جنگد.

شفر در پایان گفت: در بازی برگشت نیز در دقایق پایانی یک توپ روی دروازه ارسال شد و گل خوردیم. این مسابقه لیگ قهرمانان است و شرایط فرق دارد. در بازی پیکان ۱۰ نفره بودیم اما امید ابراهیمی گل برتری ما را به ثمر رساند. می‌دانیم دقیقا چه کاری باید انجام دهیم. چیزی که لازم داریم نظم خوب و هماهنگی است که بازیکنان همه آن را می‌دانند. این بازی آخر نیست و دو بازی خواهیم داشت. خیلی استقبال زیادی از ما در کنار هتل و خیابان شد و امیدوارم در بازی فردا نیز آن‌ها را ببینیم. هواداران و تیم ما با هم بازی می‌کنند و همیشه با هم هستند.

کد خبر 404823

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha