همشهری‌آنلاین: رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: امدادرسانی در ۳ استان خوزستان، کرمانشاه و لرستان که متاثر از سیل و آب‌گرفتگی هستند همچنان ادامه دارد.

مرتضی سلیمی، رئيس سازمان امداد و نجات جمعيت هلال‌احمر در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به عملیات در استان‌های متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در استان‌های مختلف کشور اظهار کرد: از تاریخ 7 اردیبهشت تا ساعت 6 صبح سه‌شنبه 11 ارديبهشت، در 46 شهر، روستا و مناطق عشایر نشین استان‌های ‌آذربایجان شرقی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، سمنان، فارس، قزوین، کردستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، لرستان و یزد به دو هزار و 450 نفر امدادرسانی شد و امدادرسانی در استان‌های خوزستان، کرمانشاه و لرستان همچنان ادامه دارد.

سليمي گفت: در این عملیات‌ 182 نفر اسکان اضطراری داده شدند. امدادگران در این مدت 13 دستگاه خودرو را هم از مسیر سیلاب رهاسازی کردند و همچنین 53 واحد مسکونی از آب تخلیه شد.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر افزود: 350 امدادگر در قالب 93 تیم، عملیات انجام دادند. در این مدت اقلام مختلفی از جمله پتو، چادر، نایلون، کنسروجات،‌ قند و شکر، نان، خرما،‌حبوبات و روغن بین حادثه‌دیدگان توزیع شد.

کد خبر 404282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha