همشهری آنلاین: کریم باقری با تایید اختلاف بین برانکو و محسن مسلمان گفت سعی در رفع این موضوع دارد و مسلمان فصل آتی هم در پرسپولیس خواهد بود.

کریم باقری

كريم باقري در گفت‌وگو با ايسنا در باره قهرماني، حاشيه‌هاي تيم، محسن مسلمان و تيم ملي توضيحاتي داد كه خلاصه آن بدين شرح است:

  • کار سختی پیش‌رو داشتیم، وقتی سال قبل قهرمان شدیم، خیلی‌ها امسال حساب دیگری روی پرسپولیس باز کرده بودند ما هم تلاش‌مان را بیش‌تر کردیم و سعی کردیم با همه حاشیه‌ها بجنگیم و تیم قدرتمندی را روانه میدان کنیم. در این مدت اردوهای تیم‌ ‌ملی، اردوهای خودمان و همین طور بازی‌های فشرده، فشار زیادی را بر روی بازیکنان وارد کرده بود.
  • وقتی تیمی نتایج خوبی را کسب می‌کند قاعدتا توقعات از این تیم بالا می‌رود و تماشاگران دوست دارند که این تیم به پیروزی‌هایش ادامه‌ دهد و وقتی در یکی، دو بازی حساس نمی‌توانید بگیرید این انتقادات شروع می‌شود اما ما در طول این فصل بارها و بارها از حمایت‌های هواداران‌مان دلگرم شدیم.
  • حواشی زیادی در طول فصل داشتیم. فصل قبل هم برانکو با رامین رضاییان مشکلاتی داشت و روی سکوها رامین رضاییان را دائما تشویق می‌کردند. امسال هم این گونه مسائل وجود داشت. اما تصمیم گیرنده نهایی در مورد ترکیب تیم با کادر فنی و برانکو ایوانکوویچ است. هیچ کس در خارج از کادر فنی نمی‌تواند به برانکو دیکته کند که چه بازیکنی وارد زمین شود و چه بازیکنی بازی کند.
  • میان برانکو و محسن مسلمان شکرآب است اما ما تا به حال تمام تلاش‌مان را کرده‌ایم و حتی خود مسلمان نیز تلاش خود را کرده است تا این دلخوری‌ها از بین برود. هواداران هم نگران نباشند محسن مسلمان در پرسپولیس می‌ماند.
  • باشگاه تا به حال تمام تلاشش را انجام داده تا به تعهدات مالی‌اش عمل کند. در این بین برخی از بازیکنان دریافتی‌های خوبی داشتند اما برخی شاید از گذشته طلب‌هایی داشته باشند و الان به خاطر آن‌ها ناراحت باشند.
  •  در همه جای دنیا بر اساس یک برنامه‌ریزی درست باشگاه‌ها در زمان تعیین شده بازی‌های‌شان را انجام می‌دهند و وقتی که لیگ‌شان تمام می‌شود بازیکنانی در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار می‌گیرند. وقتی باشگاه باید در تورنمنتی بازی کند قاعدتا بازیکنانش را نیاز دارد. وقتی لیگ نباشد بازیکنان می‌توانند به راحتی در اختیار تیم‌ ‌ملی قرار بگیرند.
  • من آمادگی سایر ملی‌پوشان باشگاه‌های دیگر را نمی‌دانم چقدر است اما آن چند ملی‌پوشی که از تیم پرسپولیس به تیم‌ ‌ملی می‌رود، در آمادگی کامل به سر می برند و هر زمانی که کی‌روش صلاح بداند می‌توانند برای تیم‌ ‌ملی بازی کنند.
  • کی‌روش تا به حال این را نشان داده که تیمی آماده را راهی جام جهانی می‌کند و مطمئنا الان هم این کار را خواهد کرد. ما امیدواریم که در جام جهانی نتایج خوبی بگیریم و باعث خوشحالی مردم ایران شود.
کد خبر 402377

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha