همشهری آنلاین: عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت، برانکو از باشگاه خواسته تا با همه بازیکنان تیم برای فصل آتی قرارداد بسته شود.

پرسپولیس

محمدرضا حاجی بیگی در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت محرومیت این باشگاه از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی گفت: مذاکرات خوبی را در این زمینه انجام داده‌ایم. اجحاف‌هایی در حق پرسپولیس صورت گرفته که باعث شد با چنین محرومیتی روبرو شویم. حالا هم از طریق مراجع حقوقی پیگیر ماجرا هستیم تا این مشکل حل شود.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه آیا از دستگاه دیپلماسی کشور نیز برای لغو این محرومیت کمک گرفته شده است اظهار داشت: هم از راه حقوقی که مربوط به باشگاه است این موضوع را پیگیر شدیم و هم اینکه راهکارهای حقوقی دیگر را از طریق دستگاه دیپلماسی پیگیر هستیم تا نتیجه لازم را بگیریم. به هیچ وجه نسبت به بخشش محرومیت از سوی فیفا ناامید نیستم و معتقدم این مشکل حل می شود.

وی در ادامه با اشاره به تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس تصریح کرد: آقای برانکو ایوانکوویچ به عنوان سرمربی اسامی تمام بازیکنان فعلی را برای فصل آینده به باشگاه اعلام کرده‌اند تا قراردادهایشان تمدید شود. ما هم موظف هستیم تا زمینه را برای حفظ آنها فراهم کنیم. این موضوع نیز به طور قطع از هفته آینده استارت جدی می‌خورد تا با کسانی که قراردادشان به اتمام می‌رسد وارد مذاکره شویم.

حاجی بیگی درباره شایعه عدم تمایل تمدید قرارداد محسن مسلمان توسط سرمربی تیم گفت: مسلمان در لیست آقای برانکو هست و ما هم او را می‌خواهیم.

حاجی بیگی در پایان راجع به پرداختی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان گفت: به جرات می‌توانم بگویم یکی از منظم‌ترین باشگاه‌ها در پرداخت پول به بازیکنان بوده‌ایم. همین روند هم ادامه خواهد داشت تا بازی‌هایمان به اتمام برسد. کمتر باشگاهی را در لیگ برتر ایران پیدا می‌کنید که همچون باشگاه پرسپولیس توانسته باشد درصد زیادی از تعهدات خود را پرداخت کرده باشد.

کد خبر 402202

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha