همشهری آنلاین: استیون اسپیلبرگ که این روزها «بازیکن آماده شماره یک» را روی پرده سینماها دارد، از بازگشت دوباره کالین ترورو روی صندلی کارگردان سومین فیلم از مجموعه «دنیای ژوراسیک» خبر داد.

دنیای ژوراسیک

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از اينديپندنت، ترورو 41 ساله كه كارگردان فيلم اول اين مجموعه بود، در «دنياي ژوراسيك: سقوط پادشاهي» جاي خود را به خوان آنتونيو گارسيا بايونا داد؛ فيلمساز 42 ساله اسپانيايي كه در چهارمين تجربه كارگرداني اعتماد اسپيلبرگ را در مقام تهيه‌كننده جلب كرد و حالا قرار است «سقوط پادشاهي» او تابستان امسال در سينماهاي جهان روي پرده برود.

ترورو «دنياي ژوراسيك» را با بودجه 150 ميليون دلاري ساخت و فيلم در اكران جهاني بيش از يك ميليارد و 670 ميليون دلار فروخت تا راه براي توليد قسمت‌هاي بعد آن هموار شود. فيلمساز آمريكايي در «سقوط پادشاهي» صرفا مسئوليت نوشتن فيلمنامه را بر عهده داشت و حالا پس از يك دوري كوتاه‌مدت، بار ديگر روي صندلي كارگرداني «دنياي ژوراسيك 3» مي‌نشيند تا فيلم را براي اكران در اكران در تابستان 2021 آماده كند.

كريس پرات و براي دالاس هوارد بازيگران اصلي هر دو نسخه «دنياي ژوراسيك» هستند و جيمز كرامول، جرالدين چاپلين، جف گلدبلام و چند بازيگر ديگر در فيلم دوم به آنها پيوسته‌اند. نخستين فيلم از مجموعه «پارك ژوراسيك» سال 1993 به كارگرداني اسپيلبرگ ساخته شد و بيش از يك ميليارد دلار در دنيا فروخت.

کد خبر 401930

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha