همشهری آنلاین: رقابت‌های تنیس تیمی زیر ۱۲ سال غرب آسیا با قهرمانی تیم پسران ایران و نایب قهرمانی تیم دختران به پایان رسید. ‌

Tennis Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز پيكارهای تنیس قهرمانی تیمی زیر 12 سال غرب آسیا به میزبانی لبنان برگزار شد و تیم ملی تنیس پسران ایران و لبنان برای کسب عنوان قهرمانی با هم مسابقه دادند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی کسری رحماني با نتیجه ( ۱-۶ و ۱-۶ ) حریف خود را شکست داد و در دومین مسابقه بخش انفرادی امیرعلی قوام با نتیجه (۵-۷ و ۶ و ۳-۶) مغلوب فدی بیدان شد.

در بخش دو نفره نیز تیم ایران با ترکیب کسری رحمانی و امیرعلی قوام به مصاف تیم لبنان رفت و در نهایت با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید و عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را كسب كرد.

به این ترتیب نمایندگان کشورمان در بخش دختران با کسب عنوان نايب قهرمانی، و در بخش پسران با كسب عنوان قهرمانی جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را کسب کردند.

سرپرستی تیم‌های اعزامی به این دوره از مسابقات بر عهده فرشاد صفتی بود و فریبا سفیدباف به عنوان مربی دختران و تونی اندروویچ به عنوان مربی در بخش پسران همراه تيم‌ها حضور داشتند.

 

کد خبر 401837

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha