سه‌شنبه ۷ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند، این کشور قصد دارد در راستای بهبود روابط دو کره در اقدامی نادر یک تیم از گروه‌ها و خواننده‌های موسیقی پاپ این کشور را به منظور اجرای کنسرت به کره شمالی بفرستد.

کره جنوبی خواننده پاپ

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، بر اساس گزارش‌ها قرار است یک مجموعه از خواننده‌ها و گروه‌های موسیقی پاپ کره جنوبی طی چند روز آینده به منظور اجرای دو کنسرت در شهر پیونگ یانگ به کره شمالی سفر کنند. این نخستین اقدام در نوع خود در یک دهه گذشته محسوب می‌شود.

در این راستا کره جنوبی تقاضا کرده که یک خواننده مشهور کره جنوبی به نام «سای» که چند سال پیش آهنگ مشهوری از او به نام «گنگنم استایل» باعث شهرتش شد در این کنسرت‌ها حضور داشته باشد.

این اقدام قرار است در راستای سلسله تدابیر آشتی‌جویانه‌ای که رهبران دو کشور پیش از دیدار برنامه‌ریزی شده آنها در ماه آوریل اتخاذ کرده اند صورت بگیرد.

یک مقام دولتی کره جنوبی در مصاحبه‌ای تلویزیونی گفت: ما رسما از کره شمالی خواسته‌ایم که خواننده مشهور ما «سای» نیز به این اجراها اضافه شود.

با این حال هنوز پیونگ یانگ به این ایده نظر خوشی نشان نداده چرا که این خواننده کره جنوبی پیش از این سابقه برخی اقدامات هنجارشکنانه در ویدیو ها و اجراهای کنسرتش را داشته است.

در ماه‌های اخیر کره شمالی و جنوبی روند بهبود روابط دو کشور را به پیش برده‌اند و این روند در زمان برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی پیونگ چانگ به اوج خود رسید و رهبران دو کره نیز قرار است در ماه آوریل با یکدیگر دیدار کنند.

کد خبر 401459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha