همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی البرز با اشاره به تردد حدود ۱۳ میلیون خودرو از ۲۴ اسفند تا چهارم فروردین در راه‎های استان گفت: در این مدت آمار تصادفات منجر به فوت نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۰ درصد کاهش یافته است.

تصادف

به گزارش ایسنا، سردار عباسعلی محمدیان گفت: این کاهش مربوط به تصادف‌های منجر به فوت در راه‌های برون شهری و درون شهری استان البرز بوده که از 24 اسفند ماه سال گذشته محاسبه شده است.

وی اضافه کرد: دراین مدت تردد در جاده کرج -چالوس نسبت به مدت مشابه سال قبل 20 درصد رشد داشته که نشان از افزایش و تمایل سفر به شمال کشور در این محور دارد.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: همچنین دراین مدت آمار متوفیان و مجروحان ناشی ازحوادث رانندگی در استان البرز به ترتیب 33 و 35 درصد کاهش داشته است.

وی گفت: درطرح نوروزی امسال درحوزه درون شهری بیش از 80 تیم خودرویی ، 16 دستگاه موتورسیکلت و بیش از 116پاس پیاده روزانه در معابر شهری خدمات رسانی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در اجرای طرح نوروزی 24 ایستگاه ثابت، 2 دستگاه کانکس و 2 چادر برپا شده که مسافران درصورت نیاز می‌توانند به آن ایستگاه‌ها مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان البرز در خصوص تمهیدات حوزه پلیس راه استان البرز درطرح نوروزی گفت: در اجرای این طرح 110 تیم پلیس دررده های مختلف خودرویی، موتوری و پاس پیاده مسئولیت روان سازی ترافیک و کنترل ترافیکی درراه های این استان را برعهده دارند.

وی افزود: همچنین 5 دستگاه موتورسیکلت، 5 تیم نامحسوس، 7 تیم کنترل عملیات ترافیکی پلیس راه و سایر نیروهای کمکی انتظامی دراجرای این طرح فعالت می‌کنند.

سردار محمدیان افزود: با توجه به اینکه استان البرز شاهراه ارتباطی 14 استان کشور و 18درصد بارترافیکی دراین استان است تدابیر ویژه ای برای سفرایمن مسافران درنظرگرفته شده است.

کد خبر 401385

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha