همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان ایران به عنوان قهرمانی رقابت‌های انتخابی آسیا و اقیانوسیه، که به منظور کسب سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا برگزار شد، دست یافت.

Wheelbasket

ملی‌پوشان کشورمان روز شنبه (19 اسفند) برای دومین بار مقابل تیم میزبان، تایلند، به میدان رفتند كه دیدار فینال با نتیجه ۴۳ بر۲۷ به سود ملی‌پوشان کشورمان خاتمه یافت و نمایندگان ایران جام قهرمانی را بالای سر بردند.

بانوان تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای کسب این عنوان از سد تیم‌های تایلند، هند، لائوس، کامبوج و افغانستان گذشتند و با ۶ برد پیاپی، ضمن کسب عنوان قهرمانی، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را به دست آوردند.

با توجه به اختصاص سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به ۴ تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج موفق شدند مجوز حضور در این بازی‌ها را كسب كنند.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری (زنجان) دراین مسابقات حضور یافته بود.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده داشت و آذر همایون‌پور نیز به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان بود و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور داشت.

 

کد خبر 400656

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha