همشهری آنلاین: تیم ملی بسکتبال با ویلچر بانوان کشورمان با ثبت پنج پیروزی متوالی به فینال رقابت‌های انتخابی آسیا اقیانوسیه راه پیدا کرد.

Wheelbasket

در دومین روز از رقابت‌ها، ملی‌پوشان کشورمان كه در ديدار اول تيم تايلند را مغلوب كرده بودند، به دومین پیروزی خود دست یافتند و مقابل هند با نتیجه قاطع ۷۴ بر۴ به برتري رسيدند.

بانوان ملی‌پوش ایرانی در سومین دیدار خود مقابل تیم لائوس به میدان رفتند و موفق شدند با نتیجه ۵۳ بر ۱۴ این تیم را مغلوب کرده و سومین برد خود در این مسابقات را به ثبت برسانند.

دیدار تیم ملی ایران مقابل کامبوج هم برگزار شد و نمایندگان کشورمان با نتیجه ۵۸ بر ۱۷ موفق شدند حریف را شکست داده و چهارمین پیروزی پیاپی خود در این رقابت‌ها را كسب كنند.

و بالاخره در دیدار پنجم، بانوان ایران مقابل افغانستان به میدان رفتند و با برتري ۴۰ بر ۲۳، ضمن راه‌یابی به فینال این دوره از رقابت‌ها، سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا را نیز کسب کردند.

بر این اساس روز شنبه ۱۹ اسفند ماه ملی‌پوشان کشورمان در دیدار فینال مقابل تیم تایلند به میدان می روند و تیم‌های افغانستان و کامبوج نیز در دیدار رده‌بندی با هم روبرو می‌شوند.

با توجه به اختصاص سهمیه بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا به چهار تیم اول این مسابقات، ایران، تایلند، افغانستان و کامبوج مجوز حضور در این رویداد را به دست آوردند.

تیم ایران با ترکیب مهسا سعادت، فتانه پورآت (خراسان رضوی)، ندا فراستی، سمیه کهزادپور، ناهید کرمی (فارس)، مهدیه خاکباز (یزد)، زهرا حبیبی، مهری باقرپور (اردبیل)، سحر حیدری، لیلا ملکی، رقیه امیری، ثریا نوری (زنجان) دراین مسابقات حضوریافته است.

بتول مشرف جوادی سرپرستی کاروان را بر عهده دارد و آذر همایون‌پور به عنوان مربی در کنار ملی‌پوشان است و مریم دهستانی نیز به عنوان داور مدعو در این مسابقات حضور دارد.

 

کد خبر 400442

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha