همشهری‌آنلاین: هفتادمین شماره فصلنامه مطالعاتی و تحقیقاتی وسایل ارتباط جمعی منتشر شد.

 به گزارش روابط عمومی دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها شماره جدید فصلنامه رسانه (تابستان 1386) به موضوع «مدیرت رسانه‌ها» اختصاص دارد.
نویسندگان این شماره، نگاه و برداشت خود را در باره مفهوم مدیریت رسانه از رویکردهای متفاوت ارایه داده‌اند

فهرست مطالب شماره 70 مجله رسانه:

• چیستی مدیریت رسانه/ دکتر طاهره روشندل اربطانی
• برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری در مدیریت/ جیم ویلیس و دیان بی. ویلیس/ سید محمد فکورپور
• مدیریت هیئتی در سازمان و تأثیر آن بر فعالیت واحد روابط عمومی/ دکتر مهدی محسنیان‌راد
• مدیریت رسانه‌ها و چالش‌ها/ کریستین کاسپار و بیورن اورتل باخ/ مهرداد امیررضایی رودسری
• برنامه‌ریزی و تصمیم‌گیری برای تبلیغات/ راجیو باترا، جانگ می‌برز و دیوید آکر/ لیدا کاووسی
• تحریریه و نقش مدیریت در آن/ رابرت اچ. گیلز/ علی‌اکبر قاضی‌زاده
• مدیریت رسانه در عصر همگرایی رسانه/ دکتر سید وحید عقیلی و فیروز دیندار فرکوش
• طراحی الگوی مطلوب نظام مدیریت رسانه ملی (صدا و سیما) از دیدگاه متخصصان رسانه‌ای کشور/ مهدی رشکیانی
• مدیریت رسانه: گذری بر وضعیت موجود، درنگی بر وضعیت مطلوب/ امید جهانشاهی
• مدیریت و مالکیت مطبوعات در افغانستان/ علی یاور اکبری
• تحلیل محتوای حرفه‌ای و فنی خبرگزاری‌های غیردولتی در فضای وب/ دکتر سید نورالدین رضوی‌زاده
• طراحی مجدد رسانه (2)/ احمدرضا دالوند
• معرفی کتاب
• پاسخ به یک نقد
فهرست گزیده مقالات ارتباطات جمعی در مطبوعات

علاقه‌مندان می‌توانند فصلنامه رسانه را از دفتر مطالعات و توسعه رسانه‌ها تهیه کنند.

کد خبر 39971

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان

آخرین خبرهای بازار