چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: در شب بعد از آخرین دربی، در راه رفتن به کنفرانس مطبوعاتی یک مرد جوان به من نزدیک شد و به من گفت استقلال زندگی او است و بسیار خوشحال بود زیرا دید، تیم محبوبش قدم اول را به یک آینده بهتر برداشته است.

شفر

او این دستبند آبی را که در تصویر مشاهده می کنید به من داد و به من گفت برای موفقیت و یادآوری حرفهايش و اينكه طرفداران استقلال می‌خواهند تیم خود را توسعه و بهبود دهند، آن را حفظ کنم. من هرگز آن دستبند را درنياوردم...

حالا یک شب قبل از دربی بعدی است. من دیگر مرد جوان را ملاقات نکردم، بنابراین می‌خواهم از شما تشكر كنم. من می‌خواهم بگویم از اعتماد شما سپاسگزارم. من می‌دانم که برخی از هواداران شک داشتند.

فکر می‌کنم تا الان به اندازه‌ای كه بايد، به دست آورده‌ایم و این کار را با هم انجام دادیم.  استقلال نماينده ايران در آسيا است.

مردم فوتبال دوست از سراسر جهان علاقه مند و کنجکاو هستند و از سبک فوتبال لذت می‌برند.

هنوز هم باید تلاش كرد و كار انجام داد.چیزهای زیادی باید تغییر کنند و بهبود يابند.  اکنون صئدرصد روى بازی مقابل پرسپولیس تمرکز می‌کنیم.به من اعتماد کنيد.

همه ما هیجان زده و خوشحال هستیم زیرا ماه گذشته مجبور بودیم بدون حضور طرفداران ما در ورزشگاه، بازی کنیم. اما فردا تو (هوادار) آنجا خواهی بود... ما می‌دانیم که همیشه با ماهستى، اما فردا خاص خواهد بود. ما می‌خواهیم شما را سرگرم کنیم، ما می‌خواهیم فردا يك فوتبال زيبا را به تصوير بكشيم. می‌خواهیم شما با افتخار به خانه برگرديد.  از اعتماد شما سپاسگزارم، فردا می‌بینمت...

کد خبر 399678

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha