همشهری آنلاین: سرمربی تیم استقلال با تقدیم پیروزی تیم‌اش به قائدی خطاب به او گفت؛ امیدوارم در فینال برای ما بازی کنی.

وینفرد شفر

به گزارش ایسنا، وینفرد شفر بعد از پیروزی تیمش مقابل صنعت نفت آبادان درباره داوری بازی و فریادهایش کنار زمین گفت: من هیچ‌گاه درباره داوری صحبت نمی‌کنم. صحبت‌های من در طول بازی هم خطاب به بازیکنانم بود نه داور مسابقه. ما تا الان نباخته‌ایم ولی اگر روزی ببازیم هم درباره داوری حرف نمی‌زنم.

شفر ادامه داد: من عاشق تیمم هستم و بیش از ۲۰ سال است که سرمربی هستم. شخصیت تیم ما بسیار بزرگ و فوق‌العاده است. قبل از این که بازی به پایان برسد کمی عصبی بودم چرا که فکر می‌کردم شاید بازی را واگذار کنیم. روحیه تیمی و کار تیمی ما فوق‌العاده است و مشکلی برای بازیکن جوان ما مهدی قائدی به وجود آمده را می‌دانیم. ما رسیدن به فینال را به مهدی قائدی تقدیم می‌کنیم.

قائدی! امیدوارم در فینال برای ما بازی کنی. این صحبت‌های من کمی هم هیجانی بود. من از ابتدای مسابقه برای این بازی عصبی نبودم. خوشحالم وقتی می‌توانم مقابل برزیل فوتبال بازی کنم. یادم است که با تیم ملی کامرون، برزیل را در پاریس شکست دادیم.

وی افزود: با توجه به شرایط ورزشگاه و هواداران حریف، بازی سختی برایمان بود و می‌دانستیم تیم حریف روی توپ‌های بلند برنامه‌ریزی کرده است اما امروز خط هافبک و دفاع ما بسیار خوب کار کرده‌ است. آقای کی‌روش باید بابت حضور این بازیکنان در تیم ملی بسیار خوشحال باشد. همه بازیکنانم از اول تا آخر خوب بودند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. همین طور ما این فینال را به هواداران بسیار خوبمان تقدیم می‌کنیم. نه فقط در تهران، نه فقط در ایران بلکه ما در همه جای دنیا هوادار داریم.

او ادامه داد: می‌بینید که بازیکن جدید نداریم. مدیرعامل باشگاه می‌خواهد فردا (چهارشنبه 11 بهمن) با من صحبت کند و امیدوارم فردا کار را تمام کنیم. تیمی که ما داریم در همه بازی‌ها با ۱۰۰ درصد توانایی به میدان می‌رود.

کد خبر 396995

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha