همشهری آنلاین: استقلال با پیروزی مقابل تیم سخت‌کوش صنعت نفت آبادان به فینال جام حذفی راه یافت

استقلال

صنعت نفت آبادان، سه‌شنبه 10 بهمن، در شهر خود ميزبان استقلال تهران بود. آباداني‌ها كه توانسته بودند پرسپوليس و سپاهان را حذف كنند به دنبال شگفتي‌سازي ديگري بودند. اما گل دقيقه 8 پژمان منتظري كه با اشتباه سوشا مكاني وارد دروازه آنها شد، نقشه‌ زرد پوشان را بر هم زد.

استقلال در اين بازي يكي از سخت‌ترين روزهايش را تجربه كرد. تكنيك عالي و سرعت فراوان بازينكان صنعت نفت در كنار حمايت تماشاگران اين تيم، عرصه را براي شاگران شفر تنگ كرده بود. اما آبي‌ها سلاح تجربه را به همراه داشتند و همين تجربه به همراه اشتباه دوم سوشا مكاني باعث شد تا آبي‌ها در نيمه نخست بازي به دومين گل خود برسند.

در نيمه دوم بازيكنان صنعت نفت ميدان‌دار بودند و آبي‌ها مترصد ضد حملات. حاصل اين نوع بازي منجر به گل لوسيانو در دقيقه 61 شد. شاگردان كمالوند كه به هيچ وجه چهره يك تيم بازنده را نداشتند در طي اين نيمه چند خطر جدي خلق كردند كه به گل منتج شد. در مقابل استقلالي‌ها نيز چند فرصت ضد حمله بدست آوردند كه برايشان حاصلي نداشت.

استقلال با اين پيروزي منتظر نتيجه بازي خونه به خونه دست اولي با استقلال خوزستان هستند. تا فنيال را با يكي از آنها بازي كنند.

کد خبر 396987

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha