چهارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: بامداد چهارشنبه نهم اسفند به دستور مقام قضایی و با حضور عوامل شهرداری و نیروی انتظامی مرکز تجاری ضیافت در بازار بزرگ تهران پلمب شد.

 پیمان حسین محسنی، شهردار منطقه 12 با اعلام این مطلب گفت: ایمن‌سازی و رفع خطر املاک ناایمن در منطقه ۱۲ اولویت فعالیت‌های کاری مدیریت شهری‌ست و بر همین اساس و برابر اخذ دستور مقام محترم قضایی ، در فاز دوم اجرای طرح برخورد با املاک ناایمن، پس از ارایه اخطارهای مکرر و بی‌توجهی کسبه و مالکیا مرکز تجاری ضیافت ، بامداد امروز همکاران شهرداری با اطلاع قبلی به محل مراجعه و نسبت به اجرای دستور قضایی اقدام کردند.

به گزارش ایسنا،محسنی با اشاره به این‌که بازار تهران دارای هویتی تاریخی‌ست و مدیریت شهری بر حفظ این هویت و تاریخ تأکید ویژه دارد، افزود: مرکز تجارتی ضیافت نیز دارای ارزش میراثی بوده و نگاه مدیریت شهری منطقه حفظ و ایمنی این بنای واجد ارزش تاریخی‌ست.

بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه ١٢ تهران ، محسنی ادامه داد :شهرداری منطقه ۱۲ با جدیت نسبت به فرآیند رفع خطر و ایمن سازی با هماهنگی مقام قضایی و دیگر دستگاه های ذیربط اقدام خواهد نمود و در راستای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ اقدامی کوتاهی نخواهد كرد.

کد خبر 399600

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha