همشهری آنلاین: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوع اخراج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد از جمله واحد علوم و تحقیقات به هیچ عنوان مطرح نیست.

محمدصادق ضیائی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیائی مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بر اساس مصوبه هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامي در هر استان که قابلیت اجرای طرح تعاون وجود داشته باشد، با اساتیدی که مازاد بر نیاز واحدها باشند، ادامه همکاری صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: طرح تعاون برای استفاده بهینه از توان اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف تدوین و تصویب شده است که دارای شاخص‌های مختلفی است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بر اساس این طرح، اساتیدی که به صورت نیمه وقت هستند و دو یا سه شغل دارند در مسیر انفکاک قرار داده می‌شوند.

طرح تعاون دانشگاه آزاد با هدف ساماندهی و استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی استان‌ها و در راستای افزایش سطح کیفی آموزش و جلوگیری از اتلاف بهره‌‌وری این نیروی انسانی در رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی تدوین و ابلاغ شده است.

بر اساس این طرح، در صورت عدم تکمیل ساعت موظف تدریس اعضای هیات علمی در یک رشته یا عدم تکمیل ساعت موظف در سایر واحدها و مراکز آموزشی سطح استان، استفاده از اساتید مدعو و حق‌التدریسی در تمامی واحدها و مراکز آموزشی استان ممنوع است.

کد خبر 399424

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha