همشهری آنلاین: سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: موضوع اخراج اساتید در واحدهای دانشگاه آزاد از جمله واحد علوم و تحقیقات به هیچ عنوان مطرح نیست.

محمدصادق ضیائی

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدصادق ضیائی مشاور رئیس و رئیس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: بر اساس مصوبه هیات امنا و هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامي در هر استان که قابلیت اجرای طرح تعاون وجود داشته باشد، با اساتیدی که مازاد بر نیاز واحدها باشند، ادامه همکاری صورت نمی‌گیرد.

وی افزود: طرح تعاون برای استفاده بهینه از توان اساتید دانشگاه آزاد در واحدهای مختلف تدوین و تصویب شده است که دارای شاخص‌های مختلفی است.

سخنگوی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار داشت: بر اساس این طرح، اساتیدی که به صورت نیمه وقت هستند و دو یا سه شغل دارند در مسیر انفکاک قرار داده می‌شوند.

طرح تعاون دانشگاه آزاد با هدف ساماندهی و استفاده بهینه از تخصص اعضای هیات علمی استان‌ها و در راستای افزایش سطح کیفی آموزش و جلوگیری از اتلاف بهره‌‌وری این نیروی انسانی در رشته‌های علوم پزشکی و غیرپزشکی تدوین و ابلاغ شده است.

بر اساس این طرح، در صورت عدم تکمیل ساعت موظف تدریس اعضای هیات علمی در یک رشته یا عدم تکمیل ساعت موظف در سایر واحدها و مراکز آموزشی سطح استان، استفاده از اساتید مدعو و حق‌التدریسی در تمامی واحدها و مراکز آموزشی استان ممنوع است.

کد خبر 399424

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha