یکشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین؛ بر اساس گزارش رسانه‌های کره‌ای، اپل قصد دارد در تمام مدل‌های آیفون سال ۲۰۱۸ از تکنولوژی اسکن سه‌بعدی چهره استفاده کند.

البته این رسانه‌ها این خبر را برای این منتشر کرده‌اند که فاش کنند مسئولیت تولید سیستم دوربین TrueDepth مدل‌های جدید آیفون بر عهده‌ی شرکت LG Innotek گذاشته شده است.

در حالی که ممکن است چندین کمپانی ناشناس چینی در نهایت برای تامین ماژول‌های بیشتر به جای شارپ وارد صحنه شوند. در حال حاضر شرکت شارپ دومین تامین‌کننده‌ی اپل در این زمینه است.

در هر صورت نکته‌ی مهم این است که امسال تقاضای بالایی از سوی اپل برای تامین سیستم دوربین TrueDepth وجود خواهد داشت.

بر اساس شایعات و اخبار منتشر شده، انتظار می‌رود اپل امسال علاوه بر دو گوشی آیفون Xs و آیفون Xs پلاس در یک گوشی ارزان‌قیمت‌تر به نام آیفون ۹ هم از Face ID استفاده کند.

در گزارش مجزایی از یک شرکت تحلیل‌گر تکنولوژی به نام Atherton Research آمده است که اپل از سال آینده، اندازه‌ی بریدگی بالای صفحه‌نمایش آیفون را کاهش خواهد داد.

به نظر می‌رسد تکنولوژی لازم برای تولید سیستم دوربین TrueDepth با ابعاد کوچک‌تر در حال حاضر در مرحله‌ی آزمایش قرار دارد. البته طبیعتا برای استفاده از این تکنولوژی در مقیاس وسیعی که اپل برای فروش آیفون‌هایش در نظر گرفته است، زمان زیادی لازم است.

 

کد خبر 397952

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha