همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:فروغ اسلام ناب محمدی باردیگر توسط انقلاب اسلامی بر دل‌های مستعد جهانیان تابید.

غلامحسین غیب‌پرور

به گزارش بسیج مراسم تکریم و معارفه مسئولان سازمان بسیج عشایری و معاونت مقاومت مردمی در حضکر کارکنان سازمان بسیج برگزار شد.

در این مراسم سردار نصرت الله سیف به عنوان مسئول سازمان بسیج عشایری و سردار سالار ولایتمدار (آبنوش) به عنوان مسئول مقاومت مردمی سازمان بسیج مستضعفین با حکم سردار غلامحسین غیب پرور معارفه شدند.

سردار غلامحسین غیب‌پرور ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات غرورآفرین والفجر 8 اظهار کرد: ما تا چند روز دیگر وارد چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم و درک انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن، این پیام را به ما می‌دهد که اسلام عزیز با پیروزی انقلاب اسلامی شاهد بعثتی دیگر خواهد بود.

وی افزود: ما بعثت نبی اکرم(ص) را در صدر اسلام داشتیم و عاشورای اباعبدالله(ع) را می‌توان بعثت دوم اسلام دانست و همچنین می‌توان انقلاب اسلامی را بعثت سوم نامگذاری کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه وظیفه ما در ایام الله دهه فجر فقط برگزاری مراسمات جشن و شادی نیست گفت: ثمره انقلاب اسلامی، امتی است که تا به امروز دست از یاری امام خود برنداشته و اگر خوب دقت کنیم اعجاب و اعجاز انقلاب اسلامی را می‌توانیم طی این چهل سال مشاهده کنیم.

سردار غیب‌پرور ادامه داد: اعجاز انقلاب اسلامی از این نظر بود که مردمانی با دست خالی و با دل‌های مملو از ایمان در مقابل دنیای زر و زور قلدران دین‌نفهم ایستادند و پیروز شدند و امام ثابت کرد که می‌توان جامعه بشری را با دین مدیریت کرد.

وی عنوان کرد: هیچکدام از کشورهای حاشیه خلیج فارس که ظاهر اسلامی دارند با شریعت اداره نمی‌شوند و این انقلاب اسلامی بود که برای اولین بار حکومتی بر اساس دین تشکیل داد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: دشمن این موضوع را خوب می‌داند و تمام قد در مقابل این انقلاب ایستاده است و یک نمونه از دشمنی‌های استکبار جهانی علیه مردم ایران را می‌توان 8 سال دفاع مقدس دانست.

سردار غیب‌پرور تصریح کرد: جنگ بی‌رحمانه و همه‌‌جانبه فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی، جنگ تمام عیاری است که دنیای غرب علیه مردم کشور ما آغاز کرده و این تصور که ما فکر کنیم آمریکا یک روز دست از دشمنی با انقلاب اسلامی بر‌می‌دارد بیشتر شبیه یک شوخی است.

وی گفت: تا زمانی که ما از تفکر امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی سخن می‌گوییم، کوتاه آمدن دشمن معنایی ندارد و ما باید مراقب باشیم که در این مسیر معنای حقیقی انقلاب اسلامی را به خوبی درک کنیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: کسانی که در مسیر انقلاب از این قطار پیاده شدند، کسانی بودند که انقلاب را فهم نکردند؛ اولین وظیفه جامعه بسیجیان فهم عمیق انقلاب اسلامی است که به تعبیر دیگر می‌توان آن را بصیرت‌افزایی نامید.

سردار غیب‌پرور گفت: در ایام الله دهه فجر، ژرف‌اندیشی در ابعاد انقلاب اسلامی ضرورت بیشتری از برگزاری جشن و مسائل ظاهری دارد هر چند که پرداختن به آن مسائل هم لازم است.

در این مراسم از زحمات سردار علی پاشا محمدی در سازمان بسیج عشایری قدردانی به عمل آمد.

کد خبر 397734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha