همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج پنجشنبه شب در سی و دومین سالگرد شهید محلاتی و شهدای پرواز ۶۴ با بیان این که حفظ انقلاب همچون ایجاد آن هزینه دارد، افزود: تقدیم صدها هزار شهید و جانباز حکایت از مقاومت و پایمردی مردم عزیز ایران در برابر استکبار جهانی دارد.

غیب پرور

به گزارش ایرنا، سی و دومین مراسم سالگرد روحانی وارسته شهیدان محلاتی، طباطبایی نسب و شهدای حادثه هواپیمای اسفند 64 با حضور سردار پاسدار غیب پرور در مسجد سپهسالار حسین (ع) تهران برگزار شد.

وی گفت: امان از روزی که جامعه دچار غفلت شود و سردمداران آن به کانون های قدرت و ثروت متکی شده و مسئولان و مدیران، دنیا طلب شوند.

در این مراسم رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت نام و یاد شهدا افزود : خداوند متعال شهدا را انتخاب کرد و این انتخاب بدون دلیل نیست و خوشا بر کسانی که پرونده اعمالشان با شهادت در راه خدا بسته شد.

سردار غیب پرور با اشاره به شهادت حضرت زهرا(س) یادآور شد: آن حضرت در دورانی به شهادت می رسند که دوران تابعین نبوده و عصر صحابه ای است که وجود رسول خدا را درک کرده و دیده اند.

وی افزود: هم‌رکابی و همراهی با امام یعنی تجلی انسانیت دین‌مدار و دین‌خواه که سعادت و حسن عاقبت را به همراه خواهد داشت.

سردار غیب پرور با اشاره به دلایل اتفاق شهادت حضرت زهرا(ع) گفت: امان از روزی که جامعه دچار غفلت شود و سردمداران آن به کانون های قدرت و ثروت متکی شده و مسئولان و مدیران، دنیا طلب شوند.

وی دنیا را مظهر دل فریبی دانست و تأکید کرد: دنیا انسان را دچار وسوسه کرده و در عین حال خودخواهی و قدرت طلبی را به دنبال می آورد و هر مدیری که دچار انحراف و مشکل می شود، یا متوجه کانون ثروت است و یا متأسفانه کانون های قدرت اصل او را از بین برده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امور بسیج تصریح کرد: خداوند متعال بر ما منت نهاد که انقلاب اسلامی از کشور ما آغاز شد و با رهبری امام عزیز به ما ارزش گذاشت.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با گرامیداشت ایام عملیات والفجر 8 و آزاد سازی بندر فاو به سختی ها و مشقت های رزمندگان در 70 روز جنگ فاو اشاره کرد و یاد آورشد: مردم عزیز ما از دفاع مقدس تاکنون همواره با ایستادگی و ایثارشان هزینه این انقلاب را داده اند.

وی با بیان پیروزی های جبهه مقاومت، افزود: در سراسر کشور جوانان با شور و هیجان خاصی مشتاق اعزام و دفاع از حرم هستند که این مهم حکایت از تداوم روحیه ایثار و فداکاری در نسل فعلی انقلاب دارد.

سردار غیب پرور راهپیمایی 22 بهمن را تماشایی و شورانگیز خواند و تأکید کرد: مردم در این راهپیمایی به عشق رهبری آمدند نه به خاطر عملکرد مدیران؛ سستی، غفلت وتنبلی انها.

وی گفت: ولی فقیه سکان کشتی انقلاب را با دستان توانمند خویش و با هدایت های داهیانه در تمام تلاطم ها و فتنه انگیزی ها محکم و استوار نگاه داشته است.

کد خبر 398428

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha