سه‌شنبه ۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
۰ نفر

او می‌گوید عقب‌نشینی نمی‌کند؛ همین و بس. شهرداری تهران اگرچه طی یک دهه گذشته از سوی نهادهای نظارتی درصدر مبارزه با فساد اداری قرار گرفت، اما براساس مستندات ارائه شده شهردار تهران به شورای شهر، این نهاد همچنان آلوده است.

به گزارش همشهری،‌ حالا شهردار تهران گفته است «برای مبارزه با فساد» عقب‌نشینی نمی‌کند. محمدعلی نجفی گفته که «من با آگاهی کامل از تبعات مبارزه با فساد به این عرصه آمده‌ام، برای پرداخت هزینه‌های بیشتر هم آماده‌ام و انتشار مطالب مملو از دروغ، تهمت و بهتان مرا وادار به عقب‌نشینی نخواهد کرد.» نجفی هفته گذشته در شورای شهر از بعضی قراردادهای مالی در شهرداری تهران در دوره گذشته پرده برداشته بود. این افشاگری اما بی‌پاسخ نماند.

در انتهای همان هفته دادستان عمومی و انقلاب تهران طی نامه‌ای از او خواست تا مستنداتش را ارائه کند. از طرفی فرمانده ناجا نیز که شهردار تهران از قرارداد غیرقانونی شهرداری با ناجا سخن گفته بود، علیه شهرداری شکایت کرده‌است. محمد‌علی نجفی اما گفته است که «مبارزه واقعی با فساد با افشاگری‌‌های توخالی متفاوت است و مردم بهترین قضاوت‌کنندگان هستند.»

بعید نیست که ماجرای افشاگری‌های شهردار تهران و مقابله نهادهای مختلف به جاهای باریک‌تر بکشد. شهردار تهران همچنین نسبت به شکایت ناجا از شهرداری هم واکنش نشان داده؛ آنطور که گفت :«من گفتم با یک‌فرد حقیقی قرارداد بسته شده، نه‌نیروی انتظامی اما ظاهرا مسئولان ناجا به این نکته توجه نکرده و شکایتی را مطرح کرده‌اند.»

کد خبر 396435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha