همشهری آنلاین: شهردار تهران با اعلام حمایت از تحقیق و تفحص از شهرداری و موسسه همشهری گفت: با هر تحقیق و تفحصی که شورا بخواهد، از شهرداری تهران انجام دهد، موافق هستیم و از هر گونه اقدامی در این زمینه حمایت می‌کنیم.

محمد علی نجفی

به گزارش ایلنا، طرح تحقیق و تفحص از موسسه همشهری از اواخر مهرماه سال جاری در دستور کار شورای پنجم قرار گرفت. پیشنهاد دهنده اولیه این طرح الهام فخاری، عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شهرداری است و محورهای این طرح از سوی سخنگوی شورای شهر، میزان اثربخشی نشریات همشهری، بررسی دلایل استخدام‌های فوری سال ٩٥، چگونگی واسپاری بخش آگهی همشهری، بررسی کیفیت توزیع، بحث هزینه در چاپخانه و بررسی در قیمت‌گذاری، توجه به تراز مالی همشهری و ساز و کار تعیین حقوق و دستمزد مدیران روزنامه اعلام شده است.

هفته گذشته مدیر عامل موسسه همشهری برای پاسخ به سوالات اعضای کمیسیون اجتماعی و فرهنگی به شورا آمد.

به گفته علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران، طرح تحقیق و تفحص از همشهری در اولین فرصت در دستور کار شورا قرار خواهد گرفت.

نجفی در واکنش به این سوال که چه نظری در خصوص تحقیق و تفحص از موسسه همشهری دارد، گفت: از نظر من این اقدام اشکالی ندارد. در حقیقت ما با هر تحقیق و تفحصی که شورا بخواهد، انجام دهد، موافق هستیم.

طرح‌های تحقیق و تفحص پیشنهاد شده توسط شورا فقط به موسسه همشهری ختم نمی‌شود و طرح تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره کارکنان شهرداری نیز مدتی پیش در دستور کار شورا قرار گرفت که به علت عدم حضور نماینده شهردار در جلسه طرح اعلام وصول نشد و فعلا از سرنوشت آن اطلاعی در دست نیست. با این حال اظهارات شهردار چراغ سبزی برای هر گونه طرح تحقیق و تفحص از شهرداری است که علاوه بر موسسه همشهری می‌تواند، شامل سازمان املاک و مستغلات و صندوق ذخیره کارکنان نیز شود.

کد خبر 396068

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha