همشهری آنلاین: وزیر اطلاعات گفت: هرچه رضایت مردم افزایش یابد مشروعیت نظام ارتقا می‌یابد و باید با نگاه کارشناسی و واقع بینانه علل بروز بحران را در رفتار و اعمال خود آسیب شناسی کنیم.

سید محمود علوی

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سیدمحمود علوی  در آیین معارفه مدیرکل جدید اطلاعات چهارمحال وبختیاری با اشاره به موضوع دریاچه ارومیه و زلزله کرمانشاه افزود: خدمات دولت نباید کوچک جلوه داده شود و تریبون‌های رسمی باید برای مردم امید آفرینی کنند.
وی با اشاره به ناآرامی های اخیر که بیشتر در شهرهای کوچک رخ داد، بر عبرت آموزی برای جلوگیری از تکرار این گونه حوادث تاکید کرد.

حجت الاسلام علوی با بیان اینکه عمق این حوادث اندک بود، گفت: دشمنان در رسانه‌های خود بزرگنمایی کردند، به گونه‌ای که دیگر کار نظام تمام است، اما به لطف خدا و همکاری و هم افزایی مسئولان سیاسی و امنیتی و قضایی و مردم، درمدت 4 تا 5 روز مسائل برطرف شد.

وزیر اطلاعات گفت: مدیریت و کنترل اغتشاشات در مدت زمان اندک، موجب اقتدار و عظمت نظام شد، اما باید با واکاوی علل حوادث، از بروز مجدد آن جلوگیری کرد.

علوی، دامن زدن به اختلافات درونی را یکی از علل پیدایش چنین حوادثی دانست و گفت: هرچه رضایت مردم افزایش یابد مشروعیت نظام ارتقا می‌یابد و باید با نگاه کارشناسی و واقع بینانه علل بروز بحران را در رفتار و اعمال خود آسیب شناسی کنیم.

وزیر اطلاعات بر رفع آسیب‌ها برای جلوگیری از خدشه دار شدن چهره نظام تاکید کرد و افزود: القای ناامیدی برای کشور مشکل ایجاد می‌کند و رسانه‌ها باید بار روانی را از جامعه بکاهند.

علوی بر همگرایی، هم افزایی و وحدت مسئولان زیر پرچم ولایت مقام معظم رهبری برای حل مشکلات تاکید کرد.

کد خبر 395969

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha