همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در واکنش به حوادث اخیر کشور گفت:باآرامش، امنیت و نظم در چارچوب قانون می توان مطالبات را پیگیری کرد.

امیر حاتمی

به گزارش ایرنا از روابط عمومی وزارت دفاع،امیر سرتیپ امیر حاتمی در جمع مدیران و کارشناسان وزارت دفاع اظهار داشت:مردم عزیزمان طی چهار دهه گذشته به خوبی نشان داده اند که همواره با تاکید بر روش های قانونی، پیگیر حقوق حقه خود بوده و خواهند بود.

وی افزود:استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند لذا باید با همبستگی، اتحاد و انسجام ملی، توطئه ها و فتنه های بیگانگان را ناکام بگذاریم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه در شرایط کنونی تمامی دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران کمر همت خود را برای تحریک مردم و تهییج آنها به تجمع و ایجاد ناآرامی بسته اند، تصریح کرد: استکبار جهانی و دشمنان کشورمان، ایرانی ناامن و بی ثبات را در سر می پرورانند.

سرتیپ حاتمی با اشاره به اینکه دولت و تمامی دستگاه های خدمتگزار از هیچ کوششی برای برطرف کردن مشکلات مردم فروگذار نخواهند کرد، گفت: حفظ آرامش و نظم، تمکین به قانون و قانونگرایی، تقویت وحدت و انسجام و هماهنگی برای پیگیری خواست و مطالبه مردم، بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به نیازهای مردم است.

 

کد خبر 394266

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha