همشهری آنلاین: سرمربی پرسپولیس گفت با احترام به تیم‌های پدیده و پارس جم گمان می‌کنم تیم‌های پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتور مدعیان لیگ هفدهم باشند.

برانکو

به گزارش ایسنا، برانکو ایوانکوویچ بعد از پیروزی دو بر صفر تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: انتظار بازی به این سختی را داشتیم. بعد از حذف از جام حذفی و مساوی در اهواز، برد برایمان مهم بود. آن‌هم مقابل رقیب سنتی. این دومین داربی بعد از بازی با فولاد بود. بازیکنانم شخصیتشان را نشان دادند و به آن‌ها تبریک می‌گویم. انتظار داریم بازی‌های بعدی بهتر شویم.

او درباره اضافه شدن استقلال به جمع مدعیان عنوان کرد: استقلال تیم خیلی خوبی دارد و مربی خوبی را آورده‌اند. آن‌ها در نیم فصل اول خیلی تحت فشار نبودند و زمان برای تجدید قوا داشتند. قطعا کاندیدای حضور در سه تیم اول هستند. پارس جنوبی و پیکان و پدیده در نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتند. اما با تمام احترام به این تیم‌ها، فکر می‌کنم پرسپولیس، استقلال، فولاد و تراکتورسازی چهار تیم بالای جدول خواهند بود چون کیفیت بازیکنانشان بهتر است. از سپاهان هم انتظار داریم بالا بیاید.

سرمربی پرسپولیس همچنین خاطرنشان کرد: وقتی نتایج را نگاه می‌کنیم، امسال تیم قدری را تشکیل داده‌ایم که دیدید چطور تراکتورسازی موقعیتی مقابل ما ایجاد نکرد. همینطور فولاد. ما موثرتر از سال گذشته هستیم اما می‌خواهم بهتر از این باشیم.

برانکو ایوانکوویچ همچنین در نشست خبری اظهار کرد: همانطور که دیروز گفتم انتظار داشتیم که بازی سختی داشته باشیم. اولین تبریک را هم به بازیکنانم می‌گویم بابت بازی مطمئن و پیروزی‌ای که بدست آوردند. بردی که نتایج خوب ما را ادامه داد. برد مقابل تراکتورسازی همیشه سخت است چون این تیم رقیب بزرگی است. تراکتورسازی یک تیم متفاوت از نیم فصل اول است و به همین خاطر به بازیکنانم تبریک می‌گویم و از آنها تشکر می‌کنم. از هواداران هم متشکرم که یار دوازدهم ما هستند.

وی در پاسخ به این سوال که چگونه شادابی را به تیمش بازگردانده است، گفت: من نگفته بودم شادابی نداریم. احتمالا رسانه‌ها نوشته‌اند. من همیشه تکرار می‌کنم که نتایج ما نسبت به سال گذشته بهتر است و موثرتر از سال گذشته هستیم. تفاوت امتیازی بیشتری از پارسال داریم و نمی‌دانم چرا مدام می‌خواهند جوری رفتار کنند که ما وضعیتمان خوب نیست. طبیعی است که می‌خواهیم هر روز بهتر شویم. وضعیت‌مان سخت‌تر از تیم‌های دیگر بوده است. تیم‌های دیگر ۱۵ روز استراحت داشتند ولی ما بازی‌های عقب افتاده داشتیم و به جز حذف شدن از جام حذفی نتایج خیلی درخشانی کسب کرده‌ایم. می‌شد بهتر بود و برای همین تمرین می‌کنیم تا بهتر شویم. خوشحال می‌شوم بازیکنان پیشرفت خود را نشان دهند. ما با رقیب بزرگ و سنتی یعنی تراکتورسازی بازی کردیم. آنها چند سال است که در آسیا هستند و چند ملی پوش هم دارند. برای همین از تیمم راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا تیمش شناور نبود و چرا تیمش از حرکت از گوشه‌ها علاقه داشت گفت: ما سعی می‌کنیم متفاوت و متنوع بازی کنیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. ما از همه تاکتیک‌ها استفاده می‌کنیم. اینها عواملی است که حریف نمی‌تواند تشخیص دهد ما چه واکنشی داریم. این فلسفه تیم ماست.

کد خبر 394015

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha