همشهری آنلاین: تلویزیون دولتی فرانسه نمایش فیلمی عاشقانه با پس زمینه ماجرای کشتار در سالن کنسرت بتکلان را به درخواست گروهی از مردم برای مدتی نامعلوم به تعویق انداخت.

کنسرت بتکلان

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، تصويربرداري پروژه تلويزيوني «آن شب» هفته گذشته به پايان رسيد اما پس از آنكه بيوه يكي از قربانيان حادثه بتكلان موفق به جمع‌آوري 38 هزار امضا در فضاي مجازي براي پخش نشدن فيلم شد، مديران شبكه فرانس2 اعلام كردند ادامه پروژه متوقف شده و البته كار مذاكره تهيه‌كنندگان «آن شب» با نمايندگان گروه‌هاي بازمانده از حادثه همچنان ادامه خواهد يافت.

فيلم «يك داستان عاشقانه بزرگ» توصيف شده و داستان آشنايي يك زن و مرد را در پسزمينه حادثه بتكلان روايت مي‌كند؛ خانه زن نزديك سالن كنسرت است و مردم هم يكي از كساني است كه مردم را از دست تروريست‌ها نجات مي‌دهد. وقتي بازماندگان حادثه بتكلان مي‌خواهند نجات‌دهنده‌هاي خودشان را دوباره ببينند، زن و مردم به هم مي‌رسند و رابطه‌اي عاشقانه ميان آنها شكل مي‌گيرد. گفته مي‌شود «آن شب» هيچ تصويري از داخل سالن كنسرت پس از حمله تروريستي نشان نخواهد داد.

كلر پليته كه شوهر خود را در حادثه بتكلان از دست داده، معتقد است نشان دادن فيلمي درباره آن ماجرا براي بازماندگان «آزاردهنده» است. روز 13 نوامبر 2015، چند ماجراي تروريستي در پاريس اتفاق افتاد كه حمله 120 دقيقه‌اي افراد مسلح به سالن بتكلان از آن جمله بود. در آن اتفاق‌ها 130 نفر جان خود را از دست دادند كه 90 نفر آنها در سالن بودند. با اينكه مديران فرانس 2 اعلام كرده‌اند به خواست قربانيان و بازماندگان بتكلان احترام مي‌گذارند اما برخي گروه‌ها هم در فضاي مجازي از اعمال سانسور بر يك فيلم تلويزيوني گلايه كرده‌اند.

کد خبر 394012

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha