سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: هیتر منزیس اوریچ درگذشت . او در ۱۴ سالگی در نقش فرزند سوم خانواده فن‌تراپ در «آوای موسیقی» ظاهر شده بود.

هیتر منزیس

هیتر منزیس اوریچ که در ۱۴ سالگی به نقش فرزند سوم خانواده فن‌تراپ در «آوای موسیقی» ظاهر شده بود، درست سه هفته پس از جشن تولد ۶۸ سالگی خود تسلیم سرطان شد و از دنیا رفت.

به گزارش همشهري آنلاين به نقل از گاردين، هيتر كه تا پيش از بازي در نقش لوييزا فن‌تراپ تجربه حضور مقابل دوربين نداشت، در كانادا به دنيا آمده بود. نشانه‌هاي سرطان مغز حدود يك ماه پيش در بدن او ديده شد و سرانجام در آستانه عيد كريسمس در كنار اعضاي خانواده خود چشم بر جهان فروبست.

«آواي موسيقي» يا «اشك‌ها و لبخندها» سال 1964 توليد شد و منزيس در آن با جولي اندروز و كريستوفر پلامر همبازي بود. اين موزيكال هشت ميليون دلاري در اكران عمومي بيش از 285 ميليون دلار فروخت و پنج جايزه اسكار هم برد؛ از جمله جوايز بهترين فيلم و بهترين كارگردان كه به رابرت وايز رسيد.

منزيس پس از بازي در «آواي موسيقي» وارد دنياي فيلم‌ها و برنامه‌هاي تلويزيوني شد كه سريال «فرار لوگان» بر اساس فيلمي سينمايي به همين از مهم‌ترين آنها بود. او در 1975 با رابرت اوريچ، بازيگر آمريكايي ازدواج كرد كه حاصل آن سه فرزند بود. تقريبا حدود يك سال پيش، شارمين كار (ديگر عضو خانواده فن‌تراپ) هم از دنيا رفته بود.

کد خبر 393791

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha