همشهری‌آنلاین: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از انهدام باند ۵ نفره توزیع گل در تعقیب و گریز و شلیک پلیس خبر داد.

سرهنگ محمد بخشنده ، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفت‌وگو با ایسنا در این‌باره گفت: از مدتی قبل مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر از فعالیت باندی که اقدام به تهیه موادمخدر گل از نقاط مختلف کشور و بسته‌بندی و توزیع آن در سطح تهران کرده بود با خبر شده و رسیدگی به آن در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ بخشنده با بیان این‌که پایگاه دوم پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به این پرونده را در دستور کار قرار داد، تصریح کرد: سرانجام منابع اطلاعاتی از تردد اعضای باند در یکی از معابر غربی تهران باخبر شده و برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان این‌که 5 متهم سوار بر یک دستگاه هیوندا بوده و قصد داشتند تا موادمخدر را میان مشتریان توزیع کنند، گفت: این افراد به محض مشاهده خودروی پلیس پا به فرار گذاشته و بدون توجه به هشدارهای ایست، قصد فرار با خودروی خود را داشتند که در این حین مأموران پلیس با رعایت قانون به کار گیری سلاح، اقدام به تیراندازی به سمت این افراد کرده و سرانجام آنها را در یکی از معابر غرب تهران دستگیر کردند.

او با بیان این‌که شلیک مأموران سبب زخمی‌شدن راننده هیوندا و پنچری چرخ‌هایش شده بود، اظهار کرد: ماموران در بازرسی از این خودرو بیش از 1.5 کیلوگرم موادمخدر گل را که برای توزیع بسته‌‌بندی شده بود، به همراه مقادیر قابل توجهی ادوات استعمال این مواد کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ با بیان این‌که برای این متهمان پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: پرونده این افراد برای رسیدگی به این جرم روانه دادسرا شد.

کد خبر 393598

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha