چهارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت آلاینده‌ها از بعدازظهر پنجشنبه۳۰ آذر، در کلانشهرها خبر داد و گفت تهران شاید بارش خفیف و باد خواهد بود.

آلودگی هوا

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی با توجه به تداوم پایداری و سکون نسبی جو همچنان شرایط جوی برای تداوم آلودگی هوای شهرهای صنعتی و پرجمعیت شامل تهران، کرج، اصفهان، تبریز، ارومیه و اراک تا اواسط فردا ادامه دارد.

وی افزود: با گذر متناوب امواج کم‌دامنه تراز میانی جو همراه با وزش باد از بعدازظهر پنجشنبه شرایط جوی برای کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در این مناطق مهیا است.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی در ادامه گفت: امروز در برخی مناطق شمال غرب و غرب و در روز جمعه (۱ دی ماه) در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه روز جمعه تا حدی بر میزان بارش افزوده می‌شود و گستره آن شمال غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های البرز مرکزی و غربی و تا حدی شمال شرق کشور را نیز در بر خواهد گرفت.

وی در پایان شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده تشریح کرد و گفت: آسمان تهران فردا (۳۰ آذرماه) کمی ابری همراه با غبار محلی در بعدازظهر افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۸ درجه سانتیگراد و در روز جمعه (اول دی ماه) قسمتی ابری در بعدازظهر همراه با افزایش ابر گاهی بارش خفیف باران و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 393189

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha