جمعه ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی از خروج سامانه بارشی از کشور خبر داد و اعلام کرد: شنبه و یکشنبه ۱۸ و ۱۹ آذر ماه آسمان در بیشتر مناطق کشور صاف بوده و در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

تهران

احد وظیفه در گفتگو با مهر گفت: با حرکت سامانه بارشی به سمت شرق، امروز فعالیت سامانه بارشی عمدتا در شرق سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور خواهد بود که در این مناطق بارش باران و برف، وزش باد شدید، کاهش دما، در گردنه‌ها و مناطق کوهستانی کولاک برف و برای شرق کشور و استان هرمزگان بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: این سامانه از اواخر وقت امروز  به تدریج از کشور خارج می‌شود. امروز وزش باد شدید در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی می‌شود که در برخی مناطق با گرد و خاک همراه خواهد بود. امروز همچنین در برخی مناطق دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران، سمنان، مرکزی و قم وزش باد شدید رخ خواهد داد. در نوار مرزی غربی کشور و جنوب غرب کشور و استان بوشهر نيز پدیده گردوخاک خواهیم داشت که به تدریج از میزان غلظت آن کاسته خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: شنبه و یکشنبه آسمان در اکثر مناطق کشور صاف بوده و در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. امروز دریای خزر و از امروز تا روز دوشنبه خلیج فارس مواج خواهد بود.

کد خبر 391759

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha