شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: در برنامه‌ای مشترک با ارتش طرح انتقال ۱۹ پادگان از شهرهای مختلف کشور مورد بررسی قرار گرفته است.

Garrison

محمدسعید ایزدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای اجرای قانون انتقال پادگان‌ها اخیرا بحث انتقال ۱۹ پادگان از جمله پادگان ۰۶ به خارج از شهرها در شورای عالی شهرسازی و معماری مطرح شده که بر این اساس برنامه‌ای را با مشارکت ارتش برای انتقال این منظور تنظیم کرده‌ایم.

وی افزود: در همین دوره کوتاه انتقال سه پادگان خرم‌آباد، اصفهان و ارومیه تصویب شده که مراحل اجرای آن در دست اقدام است. انتقال سایر پادگان‌ها نیز طبق اولویت در دستور کار شورای عالی شهرسازی قرار دارد.

معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی درخصوص انتقال پادگان‌های تهران نیز گفت: پادگان ۰۶ تهران در اولویت انتقال قرار دارد که احتمالا در یکی دو جلسه‌ی آینده نهایی می‌شود.

ایزدی تصریح کرد: بر اساس قانون پادگان‌ها از مراکز شهری، خارج و به جای آنها فضاهای مورد نیاز شهری از جمله فضای سبز و دیگر فضاهای خدماتی مستقر می‌شود. در واقع این پادگان‌ها به بخش‌هایی برای برآورده کردن نیازهای شهر تبدیل خواهند شد.

کد خبر 392706

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha