اپراتور دولتی تلفن همراه ایران در خاورمیانه در میان شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات ارتباطات سیار که خصوصی هستند، از نظر تعداد سیم‌کارت های دائمی مقام نخست را دارد.

مدیرعامل شرکت دولتی ارتباطات سیار دیروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد: این شرکت که قرار است در سال‌جاری با آغاز روند واگذاری سهام به‌سوی خصوصی شدن گام بردارد از نظر تعداد مشترک اعم از دائمی و خصوصی بعد از ترک‌سل، مقام دوم را در منطقه خاورمیانه و در بین 634 اپراتور جهان رتبه سی‌وپنجم را دارد اما از نظر تعداد مشترکین دائمی رتبه نخست را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار همشهری، وحید صدوقی در این باره اظهار امیدواری کرد: با افزایش واگذاری‌ها از سوی همه اپراتورهای تلفن همراه در ایران تا پایان سال رتبه ضریب نفوذ کشوربه 10 افزایش یابد. در حال حاضر متوسط ضریب نفوذ ارتباطات سیار در خاورمیانه 53 درصد است.

ثبت‌نام ادامه دارد

وی با بیان اینکه از مهرماه سال 86 تاکنون 6‌میلیون و 200‌هزار نفربرای سیم کارت  ثبت‌نام کرده‌اند، تصریح کرد: از این تعداد، 90 درصد متقاضی سیم کارت اعتباری هستند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار، شمار متقاضیان در نوبت دریافت سیم کارت های اعتباری این شرکت را3 میلون نفر برشمرد و گفت: از 23 تیرماه سال جاری تاکنون 5/6 میلیون نفر متقاضی سیم کارت اعتباری بوده‌اند.

کاهش تعرفه پیامک

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار در مورد کاهش تعرفه پیامک نیز اعلام کرد: این شرکت مجری تصمیمات وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات است و هرگاه در این زمینه تصمیم لازم اتخاذ شود این شرکت در این زمینه اقدام خواهد کرد.

وی گفت: هزینه آبونمان مشترکان تلفن همراه مانند دیگر شرکت‌های خدماتی در کشور برای نگهداری اخذ می‌شود و این رقم با حذف هزینه نمایشگر از 2200 به 1200 تومان رسیده است.

کد خبر 39225

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز