همشهری آنلاین: قائم مقام شهردار تهران از راه‌اندازی ۲ مرکز توانبخشی معلولان در منطقه ۱۲ و ۳ تهران خبر داد و گفت: بیش از ۱۰ هزار معلول در ۳۵۴ محله تهران فعالیت می‌کنند.

به گزارش مهر، سید رضاصالحی امیری در گردهمایی روز جهانی معلولان با اشاره به اینکه دولت در سالهای گذشته تلاش‌های زیادی برای معلولان انجام داده گفت: البته تا رسیدن به هدف اصلی فاصله زیادی وجوددارد و برای رسیدن به آن نقطه باید تلاش بیشتری کرد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران هیچ شأنی را بالاتر از خدمت به معلولان ندارد، افزود: از طرف خودم و شهردار تهران به دلیل کوتاهی‌هایی که در شهر وجود دارد از معلولان پوزش می‌خواهم و البته اعضای شورای شهر بارها درباره وضعیت معلولان، گوشزدهایی را انجام داده‌اند.

قائم مقام شهردار تهران با تأکید بر اینکه بهزیستی در طی سال‌های گذشته اقداماتی را برای معلولان انجام داده است، اظهار داشت: دولت دوازدهم نیز با کمک مجلس و مردم و همچنین نهادهای غیردولتی، خدمات مطلوبی را به این قشر از جامعه ارائه داده است.

صالحی امیری با اشاره به اینکه ۱۰ هزار معلول در ۳۵۴ محله تهران فعالیت می کنند، گفت: ما می دانیم که مشکلات و کاستی هایی وجوددارد و قول می دهیم در جهت ارائه خدمات به آنها اقدام نمائیم.

وی از راه اندازی دو مرکز توانبخشی در مناطق تهران خبر داد و تأکید کرد: در منطقه ۱۲ و ۳ تهران، دو مرکز توانبخشی برای رفع مشکلات معلولان فعال خواهند شد.

کد خبر 391896

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha