همشری‌آنلاین: کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته امور بین‌الملل روسیه تاکید کرد، مذاکرات میان مشاور سابق امنیت ملی آمریکا و سفیر سابق روسیه در واشنگتن به جای آن‌که مداخله مسکو در امور آمریکا را نشان دهد بیانگر تلاش طرف آمریکایی برای مداخله در امور روسیه است.

کنستانتین کاساچف، رئیس کمیته روابط خارجی شورای فدراسیون روسیه در صفحه فیس بوک خود نوشت: مایکل فلن، مشاور سابق امنیت ملی آمریکا به چه چیزی اقرار کرده است؟ تنها این حقیقت را که در جریان بازجویی‌های اولیه‌اش به طور کامل جزئیات مذاکراتش با سرگئی کیسلیاک، سفیر سابق روسیه در آمریکا را افشا نکرده است. این هیچ چیزی به تئوری "توطئه روسیه علیه اساس دموکراسی آمریکا" اضافه نمی‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از ایتارتاس، او افزود: این مذاکرات حتی با در نظر گرفتن خلاق‌ترین خیال‌پردازی‌ها و تصورات نمی‌تواند به عنوان تلاش روسیه برای مداخله در امور آمریکا تلقی شود بلکه بالعکس با درنظر گرفتن جزئیات این مذاکره در واقع فلن قصد داشته تا از طریق کیسلیاک در کرملین نفوذ کند اما وقتی خبرها به بیرون درز کرده داستان شکل دیگری به خود گرفته و تحت عنوان "مداخله روسیه" مطرح شده است.

اوایل روز جمعه 10 آذر، فلن به خاطر دروغ گفتن به اف‌بی‌آی درخصوص مذاکراتش با کیسلیاک در دسامبر سال گذشته میلادی گناهکار شناخته شد.

فلن به عنوان مشاور امنیت ملی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا خدمت مي‌کرد.

به گفته کاخ سفید در 13 فوریه سال جاری میلادی فلن به خاطر عدم ارائه اطلاعات کامل به مایکل پنس، معاون رئیس‌جمهور آمریکا درباره ارتباطاتش با کیسلیاک مجبور شد تا استعفا دهد.

کد خبر 391305

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha