همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهونِ اخلاص و پایمردی و مجاهدت‌هایی است که سند آن خون شهدای گرانقدر ایران اسلامی و نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

غیب پرور

به گزارش پایگاه خبری بسیج ، سردار پاسدار غلامحسین غیب پرور بمناسبت روز بزرگداشت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد : فداکاری و استقامت در راه حق و در زمین و آسمان و دریا، منش دلیر مردان و زنان مؤمن و مسلمان ایران است.

جانشین فرمانده سپاه در امور بسیج افزود : رزمندگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس، پیشتاز در عرصه ایثار و جهاد و شهادت، مایه سرافرازی و بالندگی انقلاب شدند و امروز در حفاظت از مرزهای دریایی ، حافظ و نگهبان کیان و عزت ایران اسلامی هستند.

سردار غیب پرور گفت: اینجانب به نمایندگی از آحاد بسیجیان عزیز، از تلاش و مجاهدت مخلصانۀ دلاوران آن نیرو، در سالروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، تقدیر می‌نمایم و از خداوند سبحان توفیق روزافزون جنابعالی و و همرزمانتان را در اجرای مأموریت ها تحت زعامت مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای(مدالظله‌العالی) خواستارم.

هفتم آذر، به مناسبت رشادت‌ها و دلاورمردی‌های نیروی دریایی ارتش در دفاع از جزایر، بنادر، سواحل و دریاهای کشور و بویژه دفاع از آبادان و خرمشهر و آب‌های خلیج‌فارس در دوران جنگ تحمیلی، با تأیید امام خمینی (ره)، روز نیروی دریایی ارتش نام گرفت تا همه ساله حماسه باشکوه دریادلان نیروی دریایی و یاد شهدای عزیز و گرانقدر دریایی گرامی داشته شود.

کد خبر 390842

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha