همشهری آنلاین: جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه ایران با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و با او درباره تحولات منطقه گفت و گو کرد.

دیدار معاون وزیر خارجه ایران با بشار اسد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از تلویزیون المیادین، جابری انصاری معاون وزیر امور خارجه ایران که پس از سفر به مسکو روز چهارشنبه وارد دمشق شده بود با بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و با او درباره تحولات منطقه گفت و گو کرد.

بشار اسد رئیس جمهور سوریه در دیدار حسین جابری انصاری معاون وزیر خارجه ایران گفت تحولات در شماری از کشورهای منطقه و جهان مهر تأییدی بر درستی سیاستهایی است که سوریه از ابتدای جنگ علیه این کشور در پیش گرفته است.

رئیس جمهور سوریه گفت پیروزی هایی که ارتش عربی سوریه و نیروهای هم پیمان در عرصه نبرد به دست آورده اند و نیز مواضع سوریه و کشورهای هم پیمان آن و در صدر ایران در عرصه های سیاسی به شبکه های تروریستی شکست های پیاپی وارد کرده است. پیروزی های ارتش عربی سوریه و هم پیمانانش قانون بین الملل و حق کشورها را در دفاع از حاکمیت، استقلال، تمامیت ارضی شان و اجازه ندادن به هر طرفی -حال می خواهد هر طرفی که باشد - برای مداخله در امور آنها را تثبیت کرد.

کد خبر 388656

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha