همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی آخرین وضعیت آب و هوا در مرزهای ایران و عتبات عالیات را اعلام کرد و از تداوم وزش باد و گرد و خاک خبر داد.

به گزارش ايسنا، هوای مناطق هم‌مرز عراق و عتبات عالیات طی ۱۸ و ۱۹ آبان به شرح زیر پیش‌بینی می‌شود:

وضعیت جوی مرز خسروی (قصر شیرین) فردا نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۶ درجه سانتیگراد و جمعه کمی ابری در بعضی ساعات ابری همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان مهران، فردا کمی تا نیمه ابری، گاهی اوقات همراه با وزش باد شدید و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۲۱ در جه سانتیگراد و جمعه صاف گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. آسمان شلمچه (خرمشهر)، فردا صاف در بعضی ساعات همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۳۰ و ۱۹ درجه سانتیگارد و جمعه صاف گاهی همراه با وزش باد و غبار محلی با بیشینه و کمینه دمای ۲۹ و ۱۹درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

وضعیت جوی نجف فردا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۱۹ درجه سانتیگراد و جمعه کمی ابری گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۵ و ۱۷ درجه سانتیگراد قابل پیش‌بینی است. آسمان کاظمین فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک رقیق با بیشینه و کمینه دمای ۲۶ و ۱۹ سانتیگراد و جمعه کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی کربلا فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۷ و ۲۰ درجه سانتیگراد و جمعه، صاف گاهی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک با بیشینه و کمینه دمای ۲۴ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی، آسمان ایلام فردا قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد شدید با بیشینه و کمینه دمای ۲۳ و ۱۰درجه سانتیگراد و جمعه کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۲۰ و ۹ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی اهواز فردا، قسمتی ابری گاهی همراه با افزایش ابر و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۳۲ و ۱۸سانتیگراد و جمعه صاف در بعضی ساعات غبارآلود، با بیشینه و کمینه دمای ۳۱ و ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. آسمان کرمانشاه، فردا نیمه ابری به‌تدریج همراه با افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۹ و ۶ سانتیگراد و جمعه کمی ابری تا قسمتی ابری در بعضی ساعات غبارآلود با بیشینه و کمینه دمای ۱۷ و ۵ قابل پیش‌بینی است.

کد خبر 387849

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار گردشگری و ميراث فرهنگی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha