دوشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در استان ایلام محور ایلام-مهران و در کرمانشاه محور حمیل-اسلام آباد ترافیک سنگین است.

به هنگ نادر رحمانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جوی جاده های کشور گفت: برابر آخرین گزارش های دریافتی تا این لحظه بارش پراکنده باران در محور استان اردبیل در استان گیلان گزارش شده که به دلیل لغزندگی جاده ها تردد در محورهای این مسیر با کندی انجام می شود.

وی با اشاره به حجم گسترده مسافرت به استان های غربی و جنوب غربی به ویژه استان ایلام و کرمانشاه گفت: با وجود بسیج همه امکانات پلیس راه در این استان ها هم اکنون در استان ایلام و به خصوص در محور ایلام-مهران و در استان کرمانشاه در محور حمیل-اسلام آباد و اسلام آباد-حمیل شاهد بار سنگین ترافیک زائران اربعین حسینی هستیم.

رحمانی ادامه داد: همچنین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین از ترمینال شهید کلانتری تا پردیس فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج از پلیس فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: در اکثر محورهای استان اردبیل نیز شاهد مه گرفتگی و کاهش دید هستیم. این در حالی است که در سایر محورهای مواصلاتی کشور جو آرام و ترافیک روان گزارش شده است.

کد خبر 387506

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha