شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: مناطق شمال غرب، غرب و غرب خزر شاهد بارش پراکنده خواهند بود و تهران آسمانی ابری خواهد داشت.

هوای ابری

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با ايسنا اظهار داشت : فردا (۱۴ آبان ماه) بارش پراکنده و خفیف در برخی نقاط شمال غرب، غرب و غرب خزر پیش‌بینی می‌شود. از ظهر دوشنبه (۱۵ آبان ماه) نیز با تقویت جریانات ناپایدار تراز میانی دوباره در برخی نقاط شمال غرب، غرب و سواحل غربی خزر، بارش پیش‌بینی می‌شود.

احد وظيفه درباره وضعیت آب و هوایی ایلام نیز گفت: آسمان ایلام امروز نیمه ابری تا ابری است و در بعضی ساعات شاهد رگبار و رعد وبرق، گاهی وزش باد و گرد وخاک در این شهر خواهیم بود. بیشینه دما در این روز به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۶سانتیگراد می‌رسد. آسمان ایلام فردا کمی ابری تا نیمه ابری است. در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود. دمای هوا در سرترین ساعات روز یکشنبه به ۱۲ و در گرمترین ساعت به ۲۴ درجه سانتیگراد می‌رسد.

وظیفه با اشاره به پیش‌بینی آسمانی ابری و نیمه ابری برای کرمانشاه طی امروز اظهارکرد: برای بعضی ساعات رگبار و رعد وبرق و گاهی وزش باد و گرد وخاک پیش بینی شده است. بیشینه دمای این استان در روز شنبه ۲۳ و کمینه آن ۱۱ درجه سانتیگراد است. فردا نیز کرمانشاه شاهد آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده و وزش باد خواهد بود. بیشینه دمای استان کرمانشاه در این روز به ۲۰ درجه سانتیگراد و کمینه آن به ۱۱ درجه سانتیگراد می‌رسد.

به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، امروز اهواز آسمانی قسمتی ابری تا نیمه ابری و در پاره‌ای نقاط غبار آلود خواهد داشت. بیشینه دمای این روز ۳۱ درجه و کمینه آن ۲۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. روز یکشنبه برای این استان، آسمانی قسمتی ابری و در پاره‌ای نقاط همراه با غبار محلی پیش بینی می‌شود. بیشینه دمای آن نیز ۳۲ درجه و کمینه آن ۲۲ درجه سانتیگراد برآورد می‌شود.

وظیفه درباره وضعیت آب و هوایی تهران طی امروز و فردا نیز گفت: آسمان استان تهران فردا کمی ابری خواهد بود و در بعضی ساعات با افزایش ابر و وزش باد روبرو می‌شود. دمای هوا در گرمترین ساعت روز به ۲۲ درجه و در سردترین ساعت به ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد. روز دوشنبه آسمان تهران، کمی ابری و همراه غبار صبحگاهی پیش بینی شده است. این استان در بعد از ظهر با افزایش ابر و گاهی وزش باد روبرو می‌شود. بیشینه دما در این روز ۲۳ درجه و کمینه آن نیز ۱۳درجه سانتیگراد خواهد بود.

کد خبر 387282

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha