همشهری آنلاین: پرسپولیس با پیروزی مقابل سایپا و با یک بازی کمتر به صدر جدول بازگشت.

علیپور

پرسپوليس در هفته يازدهم ليگ در ورزشگاه اختصاصي سايپا به مصاف اين تيم رفت.

بازيكنان برانكو، كه بعد از پيروزي مقابل دربي در اين بازي حاضر شده بودند، روبروي تيمي قرار گرفتند كه علي دايي هدايت آن را بر عهده داشت.

بازي به رغم غيبت هفت بازيكن اصلي سايبا، با فشار اين تيم آغاز شد اما اين سرخ‌هاي پايتخت بودند كه از تك فرصت‌‌هاي خلق شده در نيمه اول استفاده كردند.

زمينه ساز نخستين گل پرسپوليس، بازيكن بي‌حاشيه و سخت‌كوش‌ اين تيم، محسن ربيع‌خواه بود. در دقيقه 21 بازي، پاس سريع وي از سمت چپ دروازه سايپا با دفاع ناقص كنعاني‌زادگان همراه شد و توپ به درون دروازه اخباري غلطيد.

چهار دقيقه بعد، ضربه هوشيارانه بيرانوند به يك ضد حمله تبديل شد كه دخالت منشا در مواجهه با دفاع سايپا توپ را به عليپور رساند تا گل‌زدن تازه پرسپوليس گل دوم تيم‌اش را به ثمر برساند.

سايپا نيمه دوم را هم هجومي آغاز كرد و پا پس نكشيد اما پرسپوليس نيز تيمي نبود كه با اين شيوه بازي مشكل داشته باشد، مصاف دو تيم و سرعت بازي، منجر به خلق لحظه‌هاي زيبا شد و در اين ميان سهم سرخ‌ها در شكل دادن به موقعيت‌ها بيشتر بود. اما اين نيمه گلي در برنداشت.

پرسپوليس با اين پيروزي 23 امتيازي شد و در صدر جدول قرار گرفت و سايپا با اندوخته  14 امتيازي خود فعلا در مكان ششم قرار دارد.

کد خبر 386920

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha