همشهری آنلاین: امیرحسین بادی موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ را از آن خود کند. ‌ محمدی نایب قهرمان شد.

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس جایزه بزرگ آقایان به میزبانی اصفهان و در زمین‌های مجموعه ورزشی ملل برگزار شد و امیرحسین بادی و معین محمدی برای کسب عنوان قهرمانی با هم دیدار کردند.

در پایان این این رقابت امیرحسین بادی موفق شد با نتیجه ( 6-7 ،6-1 و 6-7) معین محمدی را از پیش رو برداشته و قهرمان شود، محمدی در جایگاه دوم ایستاد و فرشاد طلاور و محمد کارگران نیز سوم مشترک شدند.

همچنین پیش از این و با برگزاری مسابقات بخش دو نفره، تیم حامد اسمعیل یزدی - معین محمدی با نتیجه (6-7 ، 3-6 ، 6-4) زوج شاهین خالدان - نعمت بخش را از پیش رو برداشته و در جایگاه نخست ایستادند. تیم شاهین خالدان - نعمت بخش نايب قهرمان شد و تیم‌های کاوه ادیبی- محمد کارگران و امیرحسین بادی - ملکی سوم مشترک شدند.

به این ترتیب پس از 10 روز رقابت تنیسورها این مسابفات با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

در این دوره 118 تنیسور از استان‌های تهران، خوزستان، اصفهان، فارس، مازندران، قزوین، یزد، کرمان، قم، سمنان، آذربایجان شرقی و چهار محال و بختیاری حضور داشتند.

سرداوری این مسابقات برعهده مسیح صلاح، داور نشان سفید کشورمان بود و سهیل صدری، احسان رحیمی، سام سرائیان، سپهر سرائیان و محمد قنبری نیز امر قضاوت را بر عهده داشتند.

 

کد خبر 385967

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha