همشهری آنلاین: پرونده رقابت‌های بین‌المللی تنیس جوانان با کسب جایگاه اول و دوم توسط نمایندگان ترکیه و ارمنستان بسته شد. ‌‌

Tennis

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، آخرین روز رقابت‌های تنیس بین‌المللی جوانان در بخش دختران و پسران برگزار شد و تنیسورها برای کسب عناوین برتر به مصاف یکدیگر رفتند.

در فینال بخش پسران آرتور سوگویان از ارمنستان با نتیجه ( 0-6 و 2-6) زیان احمد از انگلیس را برد و قهرمان شد، زیان احمد در جایگاه دوم ایستاد و سینا مقیمی از ایران و جان لوکا کوئینزی از ایتالیا عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در بخش دو نفره تیم ربیع اسلیم از سوریه - جان لوکا کوئینزی از ایتالیا با برتری 2 بر 0 زوج آرتور سوگویان - میرو سارکیسیان از ارمنستان را از پیش رو برداشته و صاحب عنوان قهرمانی شد و زوج محمد میرزایی- سینا مقیمی از ایران و امیر محمد ادب‌جو از ایران - زیان احمد از انگلیس سوم مشترک شدند.

در بخش انفرای دختران زینب از ترك از ترکیه با نتیجه ( 0-6 و 4-6 ) کاترینا زادوروزنا از اوکراین را مغلوب کرد و در جایگاه نخست ایستاد، نماینده اوکراین نايب قهرمان شد و مشکات‌الزهراء صفی از ایران و تک باس از ترکیه سوم مشترک شدند.

و در نهایت در بخش دو نفره دختران تیم زینب از ترک از ترکیه - کاترینا زادوروزنا از اوکراین با نتیجه (2-6 و 2-6) زوج زینب کاکیرر - لارا تک باس از ترکیه را از پیش رو برداشته و عنوان قهرمانی را به نام خود ثبت کرد و تیم‌های مشکات‌الزهراء صفی- فاطمه سادات زنجانی از ایران و سیلا آک - ملیسا یعقوب‌پور از ترکیه سوم شدند.

در جدول اصلی بخش دختران ۲۶ تنیسور از کشورهای ایران، هند، اوکراین و ترکیه حضور داشتند و در بخش پسران نیز 32 نفر از کشورهای انگلیس، آلمان، ایران، ایتالیا، سوریه، ارمنستان و هند شرکت کردند.

این مسابقات از 15 لغایت 21 مهر ماه سال جاری در دو بخش انفرادی و دو نفره دختران و پسران در مركز ملي تنيس ايران (باشگاه استقلال) برگزار شد.

سرداوری این دوره از مسابقات بر عهده محسن خداپرست، داور نشان سفید کشورمان بود.

 

کد خبر 385297

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha