همشهری‌آنلاین: یک ژنرال اسرائیلی با بیان این‌که سازمان جاسوسی این رژیم جان تعداد زیادی از افسران و سربازان روس را در سوریه نجات داده است، فاش کرد اسرائیل دست به عملیات محرمانه‌ای می‌زند و برای جنگ‌های آتی آماده می‌شود.

به گزارش ایسنا، ژنرال اتسیک تورجمان، فرمانده "تیپ عملیات" در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه با روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تصریح کرد که سازمان جاسوسی اسرائیل اطلاعاتی را درباره طرح‌های گروه‌های سوری برای هدف قرار دادن نیروهای روسیه ارائه داد و این اطلاعات به ناکام ماندن این عملیات‌ها منتهی شد.

فرمانده تیپ عملیات در ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی گفت، روس‌ها از این مساله قدردانی کردند.

تورجمان همچنین فاش کرد، سلاح‌هایی که روس‌ها به ارتش سوریه داده‌اند، توسط خود روس‌ها کنترل و مدیریت می‌شود.

این مقام رژیم صهیونیستی تصریح کرد: ارتش اسرائیل سالانه دست به صدها عملیات محرمانه در اقصی نقاط منطقه می‌زند تا تلاش دشمنان‌مان برای تقویت نیروهای نظامی خود را ناکام بگذارد.

او افزود: زمانی که می‌شنوید تاسیساتی در مکانی بمباران شده، ممکن است این حمله ناشی از اقدام ما بوده باشد.

تورجمان خاطرنشان کرد، عملیات محرمانه ارتش اسرائیل با هدف آمادگی برای نبردهای آتی است و این عملیات ضامن این می‌شود که جنگ‌های آتی در سایه برتری کیفی اسرائیل به وقوع بپیوندد.

این مقام اسرائیلی تصریح کرد، عملیات محرمانه از طریق همکاری میان بسیاری از نهادهای نظامی و اطلاعاتی به ویژه با موساد انجام می‌شود و پوشش اطلاعاتی نیز یک الزام اصلی برای موفقیت‌آمیز بودن این عملیات‌هاست.

کد خبر 384578

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha