عامل قتل مرد میانسال در طبقه ۱۳ برجی در سعادت‌آباد که پس از دستگیری مدعی شده بود بی‌گناه است و یک زن را به‌عنوان قاتل معرفی کرده بود، در تازه‌ترین تحقیقات مدعی شد که دروغ گفته و خودش قاتل است.

قتل

اين جنايت صبح 25 ارديبهشت سال گذشته در منطقه سعادت‌آباد رخ داد و پليس و بازپرس جنايي را به محل حادثه كشاند. مردي 50ساله داخل آپارتمان با ضربه چاقو به قتل رسيده بود و همسر وي در تحقيقات اوليه مدعي شد كه قتل از سوي يكي از بستگان نزديك شوهرش به نام محمد كه شب حادثه مهمان خانه آنها بوده صورت گرفته است. اين زن گفت: شب قبل يكي از بستگان همسرم به خانه‌مان آمد و قرار شد او پس از خوردن شام در خانه ما بماند. او و شوهرم در اتاق خوابيدند تا اينكه صبح زود صداي در را شنيدم.

همان لحظه از خواب پريدم و وقتي به اتاق همسرم رفتم با جسد غرق در خون او روبه‌رو شدم و با جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كردم. اين در حالي بود كه از مهمان ما خبري نبود و او فرار كرده بود. با اظهارات اين زن تحقيقات براي دستگيري مهمان آشنا شروع شد. اما چند روز بعد متهم به اداره دهم پليس آگاهي رفت و خود را معرفي كرد.

اين مرد 48ساله در بازجويي‌ها گفت: شب حادثه مهمان خانه مقتول بودم و آن شب قرص روانگردان مصرف كرده و در حال خودم نبودم. مدتي بود كه به‌خاطر اعتيادم بيكار شده بودم و افسردگي شديد داشتم. نمي‌دانم چه شد كه آن شب با چاقو جان مقتول را گرفتم و قصد سرقت از او را داشتم كه همسرش با جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كرد و من فرار كردم. اين مرد پس از مدتي ادعاي جديدي مطرح كرد و مدعي شد قاتل كسي جز همسر مقتول نيست.

وي گفت: همسر مقتول به‌خاطر اختلافاتي كه با شوهرش داشت او را به قتل رساند و به من وعده پرداخت 200ميليون تومان داد كه جنايت را گردن بگيرم. اما به وعده‌هايش عمل نكرد و براي همين تصميم گرفتم حقيقت را بگويم. پس از ادعاي اين مرد تحقيقات وارد مرحله تازه‌اي شد و كارآگاهان بررسي‌هاي گسترده‌اي را انجام دادند و در نهايت مشخص شد كه گفته‌هاي متهم دروغ است.

به اين ترتيب وي چند روز پيش به دادسراي جنايي تهران منتقل شد و در تحقيقات قبول كرد كه ادعاي قبلي وي داستاني خيالي بوده و حقيقت نداشته است. وي گفت: در زندان كه بودم، وقتي گفتم به قتل اعتراف كرده‌ام، هم‌سلولي‌هايم مرا مسخره كردند. آنها به من آموزش دادند تا جنايت را به گردن همسر مقتول بيندازم. مي‌گفتند با اين ادعا مي‌تواني از قصاص نجات پيدا كني. براي همين شروع كردم به داستان‌سرايي اما بالاخره دستم رو شد. وي گفت: جنايت را خودم مرتكب شدم. چون به مقتول حسادت مي‌كردم.

ما از بچگي با هم بزرگ شده بوديم، او در زندگي‌اش موفق شد ولي من نه. از طرفي خانواده‌ام به‌خاطر همين موضوع هميشه مرا مورد سرزنش قرار مي‌دادند. آنها هميشه مرا با او مقايسه مي‌كردند و همين باعث شده بود كه از وي كينه به دل بگيرم و نقشه قتلش را بكشم. به گزارش همشهري، پرونده اين جنايت، پس از صدوركيفرخواست از سوي قاضي محسن مديرروستا بازپرس جنايي تهران به دادگاه كيفري فرستاده شد.

کد خبر 383734

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha