همشهری آنلاین: تیم ۵ نفره وزنه‌برداری ایران در بازی‌های داخل سالن آسیا موفق به کسب ۴ مدال طلا، نقره و برنز شد و در جایگاه سوم رده‌بندی ایستاد.

Teymoori

در آخرین روز از رقابت‌های وزنه‌برداری، همایون تیموری با 9 وزنه‌بردار دیگر در گروه (A) دسته 105 کیلوگرم به رقابت پرداخت.

  • حرکت یک ضرب:

ملی‌پوش کشورمان در اولین مرتبه حرکت یک ضرب نتوانست وزنه 188 کیلوگرمی را مهار کند، ولی در حرکات دوم و سوم وزنه‌های 190 و 195 کیلویی را بالای سر برد و در جایگاه دوم قرار گرفت.

  • حرکت دو ضرب و مجموع:

تیموری کار خود را در دوضرب با درخواست وزنه 225 کیلوگرم آغاز کرد. با وجود بالا بردن این وزنه اما، دو چراغ قرمز از داوران دریافت کرد و این حرکت مورد قبول واقع نشد.

تیموری برای دومین مرتبه که روی تخته آمد پشت وزنه 226 کیلوگرم قرار گرفت و این بار موفق به ثبت آن شد. او در آخرین حرکت باید وزنه 235 کیلوگم را مهار می‌کرد که در حرکت سوم هم موفق شد.

تیموری در مجموع با رکورد 430 کیلوگرم مدال برنز گرفت. وزنه‌بردار ترکمنستان با 431 کیلوگرم مدال نقره را کسب کرد و عنوان قهرمانی به وزنه‌بردار ازبک با 442 کیلوگرم رسید.

تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان کشورمان با 5 وزنه‌بردار (علی میری در دسته 85 کیلوگرم، سهراب مرادی در دسته 94 کیلوگرم، علی هاشمی و علیرضا سلیمانی در دسته 105 کیلوگرم و همایون تیموری در دسته 105+ کیلوگرم) در رقابت‌های وزنه‌برداری بازی‌های داخل سالن آسیا به میزبانی عشق آباد شرکت کرده بود كه در نهایت با یک مدال طلای سهراب مرادی، یک نشان نقره علی هاشمی، دو گردن‌آویز برنز علی میری و همایون تیموری در جایگاه سوم رقابت‌ها ایستاد.

 

رده‌بندی مدالی مسابقات در بخش مردان به شرح زیر است:

 

1- ازبکستان: 2 مدال طلا، 4 نشان نقره


2- ویتنام: 2 مدال طلا، 1 نشان نقره


3- ایران: 1 مدال طلا، 1 نشان نقره، 2 گردن‌آویز برنز و یک مقام چهارمی (با 5 وزنه‌بردار)


4- چین: 1 مدال طلا، 1 نشان نقره، 2 گردن‌آویز برنز و یک مقام ششمی (با 6 وزنه‌بردار)


5- ترکمنستان: 1 مدال طلا، 1 نشان نقره و 1 گردن‌آویز برنز

 

کد خبر 383483

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha