همشهری‌آنلاین: نواز شریف، شاهد خاقان عباسی، نخست وزیر جدید پاکستان، رئیس مجلس و وزیر امور خارجه و حلقه مورد اعتماد خود در حزب مسلم لیگ را برای گفت‌وگو درباره انتصاب رئیس حزب مسلم لیگ، بازگشت خودش به پاکستان و رد صلاحیتش توسط دیوان عالی و استراتژی آتی این حزب، به لندن فراخواند.

قرار است در این نشست درباره گزینه‌ها و چشم‌انداز آینده سیاسی نواز شریف، نخست‌وزير بركنارشده پاكستان بعد از تصمیم دیوان عالی مبنی بر رد دادخواست بازنگری در حکم پرونده نواز شریف و خانواده‌اش گفت‌وگو شود.

برخی از اعضای حزب مسلم لیگ بر این باورند که فضای سیاسی برای بازگشت شریف مناسب نیست و به او توصیه کرده‌اند که برای مدتی در لندن بماند.

به گزارش ایسنا به نقل از اکسپرس، در این میان برخی از منابع مطلع اعلام کردند که نواز شریف و خانواده‌اش امیدوار هستند که دادگاه یک فضای تنفس برای شریف ایجاد کرده و اعلام کند رد صلاحیت او تا ابد نبوده و تنها برای سومین دوره نخست‌وزیری‌اش اتخاذ شده است.

با این حال پس از این‌که دادگاه موضع شدیدتری درباره این مساله اتخاذ کرد و هرگونه دادخواست تجدیدنظر را رد کرد، شریف در سکوت خبری بازگشت خود را به پاکستان به تعویق انداخت.

کد خبر 382527

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیا و اقیانوسیه

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha